سرمربی پیکان گفت: مدیران باشگاه‌ها برای دیگر تیم‌ها ارزش قائل شوند که وقتی مربی تیم دارد سراغش نروند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: یک بازی مهم برای هر دو تیم است. هم از نظر امتیازات در جدول و هم از نظر این‌که داربی خودروسازان است و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا امتیازات را کامل بگیرند و خودشان را در جدول سر و سامان دهند. ما با تمام وجودمان بازی ‌می‌کنیم و روحیه تیم ما خیلی خوب است و امیدوار هستم که برنده این بازی باشیم.

او درباره عملکرد خوب سایپا مقابل سه تیم بالای جدولی گفت: برای ما مهم نیست و باید در تمام بازی‌هایمان دست پر بیرون بیاییم و امتیاز بگیریم و کاری به گذشته هیچ تیمی نداریم و فقط روز بازی برایمان مهم است و تمام تلاش مان این است که نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم برنده این بازی باشیم.

ویسی درباره دو برد پیاپی پیکانی‌ها گفت: ما آنقدر باخت دادیم که با دو برد کارمان را تمام شده نمی‌بینیم و با بازیکنان در رابطه با این موضوع صحبت کردیم تا مغرور نشویم. ما آنقدر به باشگاه بدهی داریم که قطعا غرور ما را نخواهد گرفت و امیدوار هستیم با تمام تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم کار خودمان را ادامه دهیم و به سومین برد پیاپی دست پیدا کنیم.

او در رابطه با خط حمله قوی پیکان بیان کرد: ما همانطور که خوب گل می‌زدیم، خوب هم گل می‌خوردیم و واقعا برای خود ما هم عجیب بود. تلاش کردیم که روی این مساله کار کنیم و گل نخوریم. سیستم دفاعی تیممان و سازمان دفاعی تیم مان خوب نبود اما رفته رفته بهتر شد و بعد از تعطیلات جدولی با ۱۰ تیم ترسیم کردیم و بازی‌های گذشته مان را کنار گذاشتیم. هفته اول که از پرسپولیس باختیم هشتم بودیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: هفته بعد که ذوب‌آهن را بردیم سوم شدیم و اکنون هم دوم جدول هستیم و جدا از جدول اصلی، بازیکنان مان آن جدول را نگاه می‌کنند و با آن روحیه بازی می‌کنند. نوع بازی و سیستم دفاعی مان هم بهتر شده است. حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد راه را رفته ایم و به یک برد دیگر نیاز داریم. رتبه ما در جدول به بقیه رقیبان مان هم بستگی دارد. اکنون دیگر همه چیز دست خودمان است چرا که دیگر ته جدول نیستیم و با این برد می‌توانیم به آینده خوبی امیدوار باشیم.

او درباره تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر گفت: این زیبنده فوتبال ما نیست. همانطور که از بازیکنان مان انتظار داریم که به قراردادشان متعهد باشند، مربیان هم باید به همین شکل باشند و این خوب نیست که مربی امروز جایی است و فردا به تیم دیگری برود. من اکنون در پیکان هستم و حساب شده اینجا آمدم و این‌که پیشنهاد بهتری داشته باشم و به جای دیگری بروم قشنگ نیست. ما معلم و الگوی بازیکنان هستیم و امیدوار هستم این اتفاقات بد نیفتد. مدیران هم برای دیگر تیم‌ها ارزش قائل شوند که وقتی مربی تیم دارد سراغش نروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.