دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز به هنگام مصاحبه با خبرنگاران با کنایه هم تیمی‌های خود روبرو شدند.

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز به هنگام مصاحبه با خبرنگاران با کنایه هم تیمی‌های خود روبرو شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) در زمین شماره دوی آزادی برگزار شد.

با توجه به اینکه اعلام شده بود، ابتدای برای رسانه‌ها باز خواهد بود، خبرنگاران و گزارشگران زیادی برای پوشش تمرین حضور داشتند.

بازیکنان با پروتکل بهداشتی وارد رختکن می‌شدند، به طوری که ابتدا باید از تونل ضدعفونی عبور کرده و سپس توسط پزشکان تب بدن آنها مورد بررسی قرار می‌گرفت. کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال با بررسی دقیق و یادداشت وضعیت بدنی بازیکنان اجازه حضورشان در رختکن را می‌داد.

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به هنگام ورود به محل تمرین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود نگران نیست اتفاقات سفر به اهواز برای بازیکنان تکرار شود، گفت: نگران نیستیم و فردا بازی می‌کنیم.

زمانی که فرها مجیدی وارد زمین شد، با دیدن کلاغ‌هایی که در زمین بودند، به مجید نامجومطلق گفت که چه اتفاقی افتاده این همه کلاغ در زمین است!

با توجه به اینکه تیم استقلال مدیررسانه‌ای و روابط عمومی ندارد، مجیدی خودش دست به کار شد و از بازیکنان خواست که با رسانه‌ها صحبت کنند. او از روزبه چشمی خواست که با خبرنگاران صحبت کند که مدافع استقلال به شوخی پشت بازیکنان پنهان شد. در این لحظه، از بازیکنان خواسته شد بدون ماسک در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکنند.

در صورتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید فاصله‌های اجتماعی رعایت می‌شد، در هنگام مصاحبه خبرنگاران با رسانه‌ها این موضوع دیده نمی‌شد!

زمان گفت‌وگوی علی کریمی، هافبک استقلال با خبرنگاران کمی طول کشید که مجیدی به شوخی به بازیکن تیمش گفت که کتاب خواندن را تمام کرده و آن را ببندد و به تمرین بازگردد. برای چشمی نیز این اتفاق تکرار شد و این بار فرشید اسماعیلی به هم تیمی خودش گفت که تمرین تمام شده و بهتر است دیگر نیاید.

سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال که روز گذشته به دلیل درد در قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کرده بود، در تمرین امروز حضور داشت.

سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرین غایب بودند.

بازیکنان پس از گرم کردن به پاسکاری و سپس مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در یک بخش، بازیکنان اقدام به شدت زدن کردند که مجیدی با فریاد از آنها خواست بی‌جهت شوت نزنند.

داریوش شجاعیان، محسن کریمی و فرشید باقری دقایقی اختصاصی تمرین کردند.

پس از گذشت ۳۵ دقیقه از تمرین، از خبرنگاران خواسته شد که محل تمرین را ترک کنند.

محمد بلبلی مهاجم تیم استقلال در جریان تمرین به شدت آسیب دید و راهی رختکن شد.

بازیکنان پس از پایان تمرین و صرف ناهار راهی فرودگاه می‌شوند تا با پرواز چارتر ساعت ۱۵:۱۵ به آبادان سفر کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار استقلال با صنعت نفت آبادان فردا (جمعه) ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )