پزشک تیم استقلال گفت: اگر همان زمان که برای اولین‌بار تست ما مثبت اعلام شد، مانند تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم، مشکلات کمتری برای‌مان پیش می‌آمد.

پزشک تیم استقلال گفت: اگر همان زمان که برای اولین‌بار تست ما مثبت اعلام شد، مانند تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم، مشکلات کمتری برای‌مان پیش می‌آمد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کاوه ستوده پزشک تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) درباره شرایط بازیکنان کرونایی تیم استقلال اظهار داشت: بازیکنانی که تست آنها مثبت شده بود و در قرنطینه بودند، دو روز متوالی تست دادند و پس از تأیید سلامتی آنها به تمرین اضافه شدند.

وی افزود: زمانی که برای اولین بار تست ما مثبت شد، کاری به قانون ۲۵ درصد و قوانین مدیریتی ندارم اما اگر مانند تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم، مشکلات کمتری پیش می‌آمد. با این حال سازمان لیگ تصمیم به صحه‌گذاری آزمایش‌های ما گرفت که تناقضاتی هم وجود داشت که به آن کاری ندارم. پزشک تیم استقلال درباره وضعیت سیاوش یزدانی و عارف غلامی نیز توضیح داد: یزدانی و غلامی در قرنطینه هستند. باید ببینیم آیا این ویروس مشکلی ایجاد می‌کند یا نه. ما در کادر پزشکی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان سلامت باشند. تب سنجی و معاینات دیگر را انجام می‌دهیم تا بازیکنان را کنترل کنند. ستوده در واکنش به این موضوع ویروس کرونا چه تأثیری روی سلامت بازیکنان خواهد گذاشت، یادآور شد: این ویروس می‌تواند یک سری علائم خفیف داشته باشد و برخی هم علائم پیش رونده که فرد وارد بخش مراقب ویژه شود و یا خدای نکرده فوت کند. باید دید که شرایط چگونه می‌شود اما اگر خدایی نکرده بازیکنی درگیری ریه پیدا کند و این مشکل برنگردد، می‌تواند به بازیکن آسیب بزند. این مسئله بستگی دارد که ویروس چقدر به شخص آسیب بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.