سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید؛ اینکه تیمش نتوانست مقام قهرمانی خود در لیگ برتر را با ثبت یک رکورد جدید تؤام کند برای او ناراحت کننده نیست.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید؛ اینکه تیمش نتوانست مقام قهرمانی خود در لیگ برتر را با ثبت یک رکورد جدید تؤام کند برای او ناراحت کننده نیست. به گزاری خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (چهارشنبه) با قبول شکست ۲ بر یک در خانه آرسنال در دیداری که از میزبانش پیش هم افتاده بود، عملاً شانس رکوردشکنی برای کسب امتیاز در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

لیورپول باید از سه بازی باقیمانده‌اش ۷ امتیاز می‌گرفت تا با رکورد ۱۰۰ امتیازی منچسترسیتی (۱۸-۲۰۱۷) برابر شود و اگر سه بازی‌اش را می‌برد، رکورد تیم پپ گواردیولا را می‌شکست. شکست در خانه توپچی‌ها اما مردان کلوپ را ۹۳ امتیازی نگه داشت و آنها حتی اگر دو بازی بعدی‌شان را هم ببرند باز هم ۱۰۰ امتیازی نخواهند شد. کلوپ اما می‌گوید که از این بابت ناراحت نیست. او گفت: ناراحت از دست دادن فرصت ثبت رکورد؟ نه، حداقل هنوز نه. نمی‌دانم که آیا بعدها حسرت از دست دادن این فرصت را خواهم خورد یا نه. در حال حاضر اما من فقط می‌خواهم که تیمم هر چقدر می‌تواند تا پایان فصل امتیاز کسب کند.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: نمی‌توانم از یک چیز مثبت یک نکته منفی بیرون بکشم. ما قهرمان لیگ شده‌ایم، آن هم کلی مانده به پایان فصل و با ۹۳ امتیاز. من از آن دسته آدم‌های منفی‌بین نیستم و نمی‌خواهم چون تیمم نتوانسته ۱۰۰ امتیازی شود و یا ۱۰۲ امتیازی، منفی‌بافی کنم. ما نتایجی که حق‌مان بوده را گرفته‌ایم و باید ببینیم که چند امتیاز دیگر هم می‌توانیم کسب کنیم. در حال حاضر ۹۳ امتیازی هستیم و دو بازی دیگر هم داریم که بازی‌های بسیاری سختی هستند. بازیکنان من فصلی استثنایی داشته‌اند و هیچ‌کسی هم نمی‌تواند منکر این موضوع شود اما خب من از بازی‌مان مقابل آرسنال راضی نیستم. بر عکس ناراحت و حتی درباره چند چیز عصبانی هم هستم. بازی اما بازی خوبی بود و رویکرد بازیکنان ما هم قابل قبول. ما در طول بازی دست از فشار آوردن روی حریف کشیدیم که این اتفاق خوبی نبود و به همین دلیل هم باختیم.

لیورپول با گلزنی سادیو مانه پیش افتاده بود اما اشتباهات فیرجیل فن‌دایک و آلیسون بکر باعث شد که دروازه این تیم باز شود. کلوپ که تیمش ۶ روز دیگر میزبان چلسی خواهد بود، درباره اشتباه این دو بازیکن اظهار داشت: شاید بعضی‌ها تعجب کنند که این دو بازیکن هم انسان هستند اما من نه. من هر روز و هر لحظه آنها را می‌بینم و متوجه هستم که آنها هم بی‌عیب و نقص نیستند هرچند به ندرت چنین اشتباهاتی از آنها سر می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.