هافبک استقلال تهران گفت: امکان این‌که همه تیم‌ها آلوده شوند زیاد است. برگزاری مسابقات به عهده مسئولانش است اما امیدوارم تفکر خوبی پشت برگزاری مسابقات باشد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) استقلالی‌ها اظهار کرد: در دو، سه روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خداراشکر بازیکن‌هایی هم که تست‌شان مثبت بود و نزدیک دو هفته همراهمان نبودند در این یکی دو روز اضافه شدند و امروز دو سه مصدوم داشتیم که ‌آن‌ها هم به تیم برگشتند. مجموعه تیم مان به مراتب کامل تر شده است و آخرین روز تمرین پیش از بازی با صنعت نفت را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی آماده می‌شویم.

او درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: در جدول ششم هستیم و یک بازی معوقه داریم. امیدوارم رتبه خودمان را در جدول بهتر کنیم. قطعا به دنبال سهمیه هستیم. قهرمانی از همان موقع هم که بازی‌ها شروع شد کمی دور از ذهن بود چرا که اختلاف امتیازمان زیاد بود و این‌که دو سه بازی اولمان هم نتیجه لازم را نگرفتیم. اکنون امیدواریم که بتوانیم دوم شویم تا بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

هافبک استقلال تهران درباره بازی با صنعت آبادان و وضعیت نامساعد خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: امکان این‌که همه تیم‌ها آلوده شوند زیاد است و ما نباید تدابیر را بیندیشیم و بر عهده مسئولان برگزاری است اما امیدوارم تفکر خوبی پشت برگزاری مسابقات باشد.

او در رابطه با محروم شدن استقلال از سه پنجره نقل‌و انتقالاتی گفت: همه ما این خبر را شنیدیم ولی همانطور که مدیرعامل گفت امیدواریم با پرداخت بدهی‌ها این محرومیت بخشیده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.