هافبک تیم استقلال گفت: کسب قهرمانی از زمان شروع مجدد مسابقات و با توجه به اختلاف امتیازی که وجود داشت، دور از ذهن بود اما امیدواریم با کسب رتبه دومی، سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.

هافبک تیم استقلال گفت: کسب قهرمانی از زمان شروع مجدد مسابقات و با توجه به اختلاف امتیازی که وجود داشت، دور از ذهن بود اما امیدواریم با کسب رتبه دومی، سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم استقلال اظهار داشت: در دو، سه روز گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنانی که کرونای آن‌ها مثبت بود، دو روزی است به تمرینات اضافه شدند. چند مصدوم هم داشتیم که خدا را شکر به تیم برگشتند. آخرین روز تمرین‌مان قبل از بازی صنعت نفت است و برای گرفتن سه امتیاز به آبادان می‌رویم. در جدول ششم هستیم و یک بازی معوقه داریم، امیدواریم با پیروزی در این بازی‌ها خودمان را بالای جدول برسانیم.

وی در مورد اینکه تیمش شانس قهرمانی را از دست داده و فقط به کسب سهمیه امیدوار است، گفت: صد درصد، از زمانی که بازی‌ها دوباره شروع شد، با توجه به اختلاف امتیازی که وجود داشت، قهرمانی دور از ذهن بود. در دو، سه بازی گذشته هم نتیجه نگرفتیم و امیدواریم در ادامه بتوانیم دوم شویم و سهمیه بگیریم.

هافبک تیم استقلال در مورد سفر دوباره این تیم به آبادان و مشکلاتی که در سفر قبل به اهواز و بازی با فولاد پیش آمد، تصریح کرد: به هر حال احتمال دارد برای تیم‌های دیگر هم این مشکل پیش بیاید. این تدبیر را ما نباید بیاندیشیم و باید کسانی که تصمیم به برگزاری مسابقات گرفتند، تصمیم بگیرند. الان مشخص نیست بازی‌ها تا چه تاریخی قرار است ادامه پیدا کند و از آن طرف چه تاریخی لیگ جدید شروع شود، ولی امیدوارم حداقل تفکر خوبی پشت این تصمیمات باشد. خدا را شکر این پروازمان به آبادان چارتر است و مثل دفعه قبل نیست که همه جا شلوغ باشد. امیدوارم این‌بار راحت بتوانیم سفر کنیم.

کریمی در مورد شایعه محرومیت سه پنجره‌ای تیم استقلال نیز بیان کرد: روز گذشته همه بچه‌ها هم در خبرها فهمیدند این اتفاق افتاده ولی همانطور که مدیرعامل باشگاه گفت، امیدواریم با پرداخت بدهی‌ها این محرومیت بخشیده شود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ما انگیزه لازم را دارد. موضوعی هم که وجود دارد،‌ ما با دو، سه تیم بالای جدول بازی مستقیم داریم و امیدواریم با پیروزی در این بازی‌ها سهمیه خودمان را قطعی کنیم.

هافبک تیم استقلال در مورد بازی با تراکتور و غیب برخی بازیکنان در آن بازی گفت: تست خیلی‌ از بازیکنان در آن بازی مثبت شده بود و عده‌ای دیگر هم مشکوک بودند. ما شش روز به خاطر ترس از آلوده شدن بچه‌ها تمرین نکردیم و با یک جلسه تمرین مقابل تراکتور بازی کردیم. امیدواریم دیگر این اتفاقات برای تیم ما و کلا هیچ تیمی تکرار نشود.

کریمی در پاسخ به این پرسش که چند درصد از قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت شده است، افزود: یک ماه از پایان تاریخ قرارداد ما گذشته و ۶۰ درصد دریافتی داشتیم. من نمی‌دانم تا کی قرار است اینطور باشد.

وی در مورد اینکه آیا درباره سال آینده نیز با او صحبتی شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر صحبتی نشده است. اول باید بدهی‌ها را تسویه کنند. بالاخره همه بچه‌ها زندگی دارند و روی این پول حساب می‌کنند. به هر حال زندگی سخت شده و اصلا نمی‌دانم چه خواهد شد. فقط به ما قول داده‌اند که پرداخت خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.