مربی دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد با رد شائبه اخراج شدنش از این تیم، دخه‌آ را دلیل خروجش از اولدترافورد دانست.

مربی دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد با رد شائبه اخراج شدنش از این تیم، دخه‌آ را دلیل خروجش از اولدترافورد دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیلیو آلوارس، مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد فاش کرد که به خاطر اختلاف پیدا کردن با داوید دخه‌آ درباره آینده این دروازه‌بان اسپانیایی پس از تمدید شدن قرارداد او، شیاطین سرخ را ترک کرد.

پیش از این تصور می‌شد که آلوارس ۴۸ ساله از سوی باشگاه اخراج شده است اما او اکنون اعتراف کرد که اختلافات شخصی و کاری‌اش با دخه‌آ سبب شده بود که او قید ادامه همکاری با منچستریونایتد را بزند.

دخه‌آ تابستان سال گذشته قراردادش با تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر را برای ۴ سال دیگر (تا سال ۲۰۲۳) تمدید کرد که اگر تا آن زمان در اولدترافورد بماند، دوره حضورش در من‌یونایتد به ۱۲ سال افزایش پیدا می‌کند. آلوارس در دوره سر‌مربی قبلی، ژوزه مورینیو به منچستریونایتد رفت و با اینکه در اتلتیکومادرید هم دخه‌آ را تمرین داده بود، با این دروازه‌بان اسپانیایی به اختلاف خورد و به خاطر او مجبور به ترک اولدترافورد شد.

آلوارس به نشریه آ اس اسپانیا گفت: این موضوع که منچستریونایتد مرا اخراج کرد صحت ندارد. در واقع زمانی که دخه‌آ قراردادش را تمدید کرد، منچستریونایتد هم به من پیشنهاد کرد که قراردادم را تمدید کنم و این خود من بودم که به مدیران باشگاه گفتم که می‌خواهم بروم. در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشتم، آنها از من خواستند قراردادم را تمدید کنم اما پاسخ منفی دادم و گفتم دلیلش باشگاه نیست بلکه من دیگر نمی‌خواهم دخه‌آ را تمرین بدهم. جدا از اینکه من در اتلتیکومادرید هم مربی دخه‌آ بودم و شدیداً از او حمایت می‌کردم، من کسی بودم که او را متقاعد کرد با منچستریونایتد قرارداد ببندد. من در منچستریونایتد دست راست او بودم.

آلوارس ادامه داد: من به لطف تلاش‌های فوق‌العاده ژرژ مندز (مدیربرنامه پرتغالی) به منچستریونایتد رفتم و به خاطر اینکه مورینیو مرا می‌خواست تا به پیشرفت داوید کمک کنم و او را در منچستریونایتد نگه دارم. در آن مقطع داوید می‌خواست از منچستریونایتد برود. بعد از تقریباً سه سال تلاش و جلسه گذاشتن با یونایتد برای تمدید قرارداد دخه‌آ و تبدیل کردن او به پردرآمدترین بازیکن دنیا (منچستریونایتد)، فهمیدم که او به صورت مخفیانه و بدون اطلاع من کار خودش را انجام داده و قراردادش را تمدید کرده بود. راستش را بخواهید آنجا بود که احساس کردم در حقم بی‌وفایی شده است.

مربی دروازه‌بان‌های پیشین منچستریونایتد تأکید کرد: در جریان مذاکرات‌مان دخه‌آ با یک نفر دیگر هم که همه مذاکرات را برای افزایش حقوق او به میزان فعلی انجام داد، اختلاف داشت. در آخرین دقیقه یکی دیگر دخالت کرد. آن موقع هم به او گفتم که آن حرکتش را دوست نداشتم چون به نظرم بی‌وفایی بود. وقتی از او پرسیدم چرا به من هیچ چیزی درباره تمدید شدن قراردادش نگفت، او ادعا کرد که از او خواسته‌اند در این باره به هیچ کسی چیزی نگوید. آن اتفاق خیلی مرا ناراحت کرد. با شناختی که من از کارم دارم، می‌گویم که شما تا زمانی که به یک نفر اعتماد کامل نداشته باشید نمی‌توانید به او برای پیشرفتش کمک کنید و به همین دلیل هم من تصمیم گرفتم دیگر با دخه‌آ کار نکنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.