سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: داور در دقیقه ۴۴ دیدار با ملوان به اشتباه دو بازیکن ما را اخراج کرد، از قضاوت او گله‌مند هستم و حلالش نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: داور در دقیقه ۴۴ دیدار با ملوان به اشتباه دو بازیکن ما را اخراج کرد، از قضاوت او گله‌مند هستم و حلالش نمی‌کنم. محمد ربیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول اظهار داشت: ما می‌دانستیم در برابر تیمی بازی داریم که با شلوغ‌بازی و بر محور جنگندگی عمل می‌کند. نسبت به همین روش هم برنامه‌ریزی کردیم و یک پنالتی را از دست دادیم. مطمئنم اگر پنالتی ما گل می‌شد روند بازی به طول کامل تغییر می‌کرد.

وی در ادامه افزود: تا دقیقه ۴۴ بازی هم جریان بازی در کنترل ما بود و برای نیمه دوم برنامه‌ریزی داشتیم،‌ دو بازیکن‌مان اخراج شدند و مجبور شدیم نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کنیم. بعد از آن هم بچه‌ها جانانه بازی کردند،‌ اما در دقایق پایانی روی اشتباه خودمان گل خوردیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره دلیل اخراج دو بازیکن تیمش در دقیقه ۴۴ نیمه اول و قضاوت علی صفایی در این مسابقه توضیح داد: اعتراض بازیکن ما بر مبنای خطا و کارتی بود که به بازیکن دیگرمان داده شد. به نظرم اصلاً صحنه اول خطا نبود که داور بخواهد به آن کارت بدهد و سپس هم به بازیکن دیگرمان به خاطر اعتراض کارت نشان دهد. در هر صورت داور تصمیم گرفت بازیکن ما را اخراج کند، ولی به نظرم باید در این صحنه خیلی بهتر عمل می‌کرد. به خود داور هم گفتم امیدوارم اشتباه نکرده باشد، اما وقتی فیلم بازی را دیدم با یقین می‌گویم من با نظر داور هم عقیده نیستم و به نظرم او اشتباه و عجولانه تصمیم گرفت.

ربیعی خاطر نشان کرد: داور علاوه بر اینکه باعث شد ما بازی با ملوان را ۹ نفره ادامه دهیم، دو بازیکن اصلی‌مان را از بازی بعد هم محروم کرد. از قضاوت صفایی گلایه‌مند هستم و حلالش نمی‌کنم. در مورد شرایط برگزاری بازی هم باید بگویم، این بازی هیچ شباهتی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازی بدون تماشاگر نداشت. حرف‌هایم را به سازمان لیگ هم زدم. البته ایرادی ندارد و همان‌طور که مردم ملوان حق دارند از تیم‌شان حمایت کنند، مردم رفسنجان هم بعد از ۱۵ سال در آستانه صعود به لیگ برتر هستند و دوست دارند به ورزشگاه بیایند. اگر قانونی وجود دارد باید برای همه باشد.

وی در مورد مطرح شدن دوباره بحث تبانی و شرط‌بندی در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول عنوان کرد: اطلاعات من هم به یک‌سری شنیده‌ها ختم می‌شود. به نظرم سازمان لیگ به این ماجرا واقف است و تمهیداتی هم برای مبارزه با آن اندیشیده است. اکثر باشگاه‌ها هم از سازمان لیگ خواسته‌اند تا نهایت دقت را در مسابقات داشته باشد تا حقی از کسی ضایع نشود. به‌هرحال در همه جوامع بی‌قانونی است و در مقابل ارگان‌هایی هم وجود دارند که از بی‌قانونی جلوگیری می‌کنند. اگر بی‌قانونی نباشد که زندانی نیست. پس جرم است، ولی دستگاه‌های نظارتی و ارگان‌های مربوطه باید سخت‌گیرانه برخورد کنند تا این شائبه‌ها به وجود نیاید.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد اینکه تیمش شانس اصلی صعود به لیگ برتر است، گفت: ما روزی که کارمان را در رفسنجان شروع کردیم،‌ هدف‌مان کسب رتبه تک رقمی بود، ولی وقتی قهرمان نیم‌فصل شدیم، هدف‌گذاری‌مان تغییر کرد تا امسال بتوانیم هدف سال سوم‌مان را در همین فصل انجام دهیم. هدف‌گذاری که من با این تیم داشتم سه ساله بود، ولی به لطف خدا تمام تلاش‌مان را برای صعود به لیگ برتر می‌کنیم. من سعی کردم با کمک مدیریت باشگاه در رفسنجان تغییرات بنیادی و ساختاری ایجاد کنم و فکر می‌کنم با صعود تیم به لیگ برتر، شاهد یک اتفاق نوین در رفسنجان باشیم. صعود به لیگ برتر آرزوی دیرینه مردم رفسنجان است و فکر می‌کنم حق‌شان است بعد از ۱۵ سال به این آرزو برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.