سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار تنگاتنگ و غیرقابل پیش‌بینی است.

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار تنگاتنگ و غیرقابل پیش‌بینی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس و افزایش اختلاف‌شان با لسترسیتی و منچسترسیتی به چهار امتیاز، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در خصوص ارزیابی رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: ارزیابی این موضوع کار دشواری است. می‌دانیم که ما بازی‌های سختی در پیش داریم، اما این شرایط درباره رقبای دیگرمان هم صدق می‌کنند و آنها هم بازی‌های سختی دارند. اینجا لیگ برتر است و بازی آسانی وجود ندارد.

وی افزود: ما سه امتیاز خود را گرفتیم و روی کار خودمان تمرکز داریم. حالا یک گوشه می‌نشینیم و می‌بینیم که تیم‌های دیگر این هفته چه خواهند کرد و روی بازی با منچستریونایتد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تمرکز می‌کنیم، اما واضح است که هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. یک حس عصبی بودن در بین بازیکنان به دلایل قابل درک وجود دارد، بنابراین از این نتیجه راضی هستم. ما در حدود ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از نیمه دوم روند بازی‌مان کمی کُند شد، اما سپس دوباره شروع به حرکت در آوردن توپ در زمین کردیم. در بازی امروزمان شخصیت کمی جود داشت، اما می‌توانیم پیشرفت کنیم.

سرمربی انگلیسی چلسی که نسبت به شکست ۳ بر صفر مقابل شفیلدیونایتد در این دیدار تغییراتی در خط دفاعی تیمش به وجود آورده بود، تصریح کرد: همانطور که در ۴۸ ساعت گذشته دیدیم، نتایج در این مقطع از فصل مهم و حیاتی هستند. ما در این بازی موقعیت جدی گلزنی در اختیار نوریچ‌سیتی قرار ندادیم و در مقابل چند موقعیت روی دروازه آنها خلق کردیم. شاید می‌توانستیم از حیث کیفیت بازی بهتر باشیم، اما حرفه‌ای بودیم. از شاگردانم انتظارات بیشتری دارم، اما اینکه در چه جایگاهی از جدول (رده سوم) هستیم و کسب سه امتیاز در این بازی از هر چیزی برای‌مان مهمتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.