باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که فدراسیون و سازمان لیگ هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس نداده است.

طبق برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنجشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این برنامه در حالی است که فولادی‌ها به دلیل ابتلای بالای ٢۵ درصد از اعضای تیم‌شان در دو هفته گذشته مقابل نساجی و نفت مسجد سلیمان به میدان نرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، بع تقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اعضای این تیم اخیراً در دو مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز ساعتی گذشته به دست مسولان باشگاه رسیده است اما به یک باره اتوماسیون سازمان لیگ برای باشگاه فولاد به علل نامعلومی قطع شده است تا تنها راه ارتباطی رسمی این باشگاه با سازمان لیگ از ساعت ١٩ امروز (٢۴ تیر) مسدود شده باشد.

این درحالی است در فاصله دو روزه تا مسابقه پرسپولیس و فولاد، هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری داده نشده است و مسولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا این لحظه پاسخی به تماس مسؤلان فولاد نداده‌اند.

این اتفاق پیش از دیدار فولادخوزستان مقابل نساجی در هفته بیست و سوم نیز تکرار شده بود و تا لحظه آغاز بازی تکلیف برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ روشن نشده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.