باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک ساسولو را به ترکیب تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری اضافه کند.

باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک ساسولو را به ترکیب تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری اضافه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس، مانوئل لوکاتلی هافبک تیم ساسولو را به‌عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالات تابستانی در نظر گرفته است و بدین منظور دو باشگاه در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

طبق این گزارش، باشگاه ساسولو برای فروش هافبک ایتالیایی‌اش رقم ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد، اما باشگاه یوونتوس برای اینکه این انتقال با رقم کمتری انجام شود، به دنبال وارد کردن هانس نیکولوسی کاویلیا به این معامله است، هافبک ۲۰ ساله‌ای که در حال حاضر به طور قرضی در پروجا بازی می‌کند.

یوونتوس پیش از این هم سابقه معاوضه بازیکن با ساسولو را داشته که نشان‌دهنده رابطه خوب این دو باشگاه است. راه‌راه‌پوشان تورین تابستان گذشته مریح دمیرال را از ساسولو گرفتند و پل لیرولا را وارد این معامله کردند.

ساسولو تابستان گذشته بود که پس از در اختیار داشتن قرضی یک ساله لوکاتلی، با پرداخت ۱۲.۵ میلیون یورو به میلان قرارداد او را قطعی کرد. این هافبک ۲۲ ساله این فصل نمایشی تأثیرگذار در ساسولو داشته و در ۲۷ بازی سری A موفق شده است آمار چهار پاس گل را از خود بر جای بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.