مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت که این تیم در خطر سقوط قرار دارد و بازیکنان باید وضعیت کنونی را تغییر دهند.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت که این تیم در خطر سقوط قرار دارد و بازیکنان باید وضعیت کنونی را تغییر دهند. شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در تبریز اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه در چند دقیقه پایانی همه چیز را از دست دادیم. نباید دقیقه ۸۵ آن هم برابر تیمی مثل پرسپولیس ضد حمله بخوریم. یک پنالتی بچه‌گانه به پرسپولیس دادیم و در نهایت شکست خوردیم. مستحق باخت نبودیم و متاسفانه با این شکست شرایط سخت‌تر شد.

وی با بیان اینکه این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند، تاکید کرد: مدت‌ها است که بردی در لیگ برتر به دست نیاورده‌ایم و نتایجی که گرفتیم افتضاح بوده است. الان هم می‌بینید که برخی از تیم‌های پایین جدول نتیجه می‌گیرند. اگر به خودمان نیاییم سقوط خواهیم کرد. بازیکنان باید بدانند که وضعیت سخت شده است، هر چه زودتر باید این شرایط را تغییر دهیم و امتیازهایی بگیریم که شرایط امنی در جدول پیدا کنیم.

توکلی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد رفتن رسول خطیبی از ماشین‌سازی با این تیم ضربه زد، گفت: شرایط خوبی در نیم‌ فصل اول داشتیم ولی جدایی چند بازیکن از جمله نریما‌ن‌جهان و زنده‌روح به ضرر تیم ما شد، همینطور جدایی رسول خطیبی. نتایج ما در نیم‌فصل دوم همه چیز را نشان می‌دهد و نمی‌توان چیزی را کتمان کرد. با این حال امیدوارم در ادامه راه شرایط را تغییر دهیم.

به گزارش تسنیم ماشین‌سازی هم‌اکنون با ۲۴ امتیاز از ۲۴ بازی در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.