مدافع تیم فوتبال یوونتوس معقتد است بانوی پیر با روحیه تسلیم‌ناپذیری‌اش مقابل آتالانتا، امتیاز مهمی مقابل این تیم به دست آورد.

مدافع تیم فوتبال یوونتوس معقتد است بانوی پیر با روحیه تسلیم‌ناپذیری‌اش مقابل آتالانتا، امتیاز مهمی مقابل این تیم به دست آورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو بونوچی در پی تساوی ۲-۲ بامداد امروز (یکشنبه) یوونتوس مقابل آتالانتا در هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، گفت: بازی مقابل آتالانتا همیشه سخت است. همه ما باید خودمان را قربانی تیم می‌کردیم. من چند روزی به دلیل مشکلی که از ناحیه پاشنه پا داشتم، نتوانسته بودم تمرین کنم اما مهم بود که در این بازی در ترکیب تیم باشم.

وی افزود: تیم با تلاشی که از خود نشان داد، این یک امتیاز خانگی که امتیاز خیلی مهمی بود را به دست آورد. ما همیشه نیاز به داشتن چنین روحیه‌ای داریم. این امتیاز حیاتی بود. ما سعی کردیم در این بازی به پیروزی برسیم اما موفق به کسب سه امتیاز نشدیم با این حال حفظ فاصله‌مان با لاتزیو و آتالانتا هم مهم بود.

مدافع راه‌راه‌پوشان تورین ادامه داد: حالا باید انرژی خودمان را بازیابیم چون چهارشنبه شب (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) بازی سختی مقابل ساسولو در پیش خواهیم داشت. آنها هم فوتبال پرانرژی به نمایش می‌گذارند، بنابراین بازی دشوار دیگری در پیش داریم.

بونوچی ۳۳ ساله تصریح کرد: می‌دانستیم که اگر توپ را با یک یا دو ضرب سریع به حرکت در نیاوریم، مقابل آتالانتا به دردسر خواهیم افتاد. آنها در شروع بازی خیلی هجومی بودند و دردسرهایی برای ما به وجود آوردند اما ما تسلیم نشدیم و منتظر فرصت مناسبی ماندیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که باید از این بازی به آن توجه کنیم، نتیجه بازی است. با چنین نتایجی می‌توان فاتح اسکودتو شد. هنوز نمی‌توانیم روی قهرمانی‌مان حساب بازی کنیم و تا زمانی که روی کاغذ قهرمان نشده‌ایم، نمی‌توانیم دست از تلاش بکشیم.

یوونتوس در حال حاضر با ۷۶ امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست و پشت‌سرش لاتزیوی ۶۸ امتیازی و آتالاتتای ۶۷ امتیازی را دارد. در صورتی که اینتر موفق شود در بازی پیش‌روی خود مقابل تورینو به برتری برسد، می‌تواند به رده دوم جدول بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.