آبی پوشان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه خود مقابل تراکتور متوقف شدند تا روند امتیازگیری آنها همچنان شرایط نامطلوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام ۵ بازی ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تراکتور بود. دو تیم در حالی برابر هم به میدان رفتند که دیدار نیم فصل نخست آنها در تبریز با پیروزی ۴ بر ۲ آبی‌های پایتخت به اتمام رسیده بود.

شاگردان مجیدی گرچه در این دیدار برتری نسبی نسبت به میهمان خود داشتند و در دقایقی از نیمه دوم سرخ پوشان را تحت فشار گذاشتند و یکی دو بار هم با بدشانسی به گل نرسیدند و حتی یکبار توسط قائدی تیر دروازه میهمان خود را به لرزه در آوردند، اما در مجموع بازی دلچسب و تماشاگر پسندی ارائه ندادند.

آبی پوشان که در ۳ هفته گذشته هم امتیازات مهمی را از دست داده بودند، در این بازی هم ۲ امتیاز مهم دیگر از دست دادند تا فاصله شان با صدر جدول همچنان در حال افزایش باشد.

استقلالی‌ها در ۴ بازی آخر خود در لیگ برتر پیروز نشده‌اند و با ۲ شکست و ۲ نتیجه مساوی، این ۴ بازی را پشت سر گذاشته‌اند. کسب تنها ۲ امتیاز و از دست دادن ۱۰ امتیاز نشان از روند منفی این تیم در امتیازگیری ۴ هفته پایانی است.

تیم استقلال در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با ۲۳ بازی و ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. آنها هفته بیست و پنجم میهمان صنعت نفتی هستند که با یک امتیاز کمتر از این تیم در جایگاه هفتم قرار دارد و این بدان معناست که همین جایگاه هم در خطر از دست رفتن قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )