سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش مقابل برشا راضی است، اما معتقد است تیمش می‌توانست بهتر هم کار کند.

سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش مقابل برشا راضی است، اما معتقد است تیمش می‌توانست بهتر هم کار کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا موفق شدند در خانه برشا به برتری ۳ بر صفر برسند و دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: پیروزی در این بازی برای‌مان مهم بود. ما عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و برای‌مان اهمیت داشت که جایگاه پنجمی‌مان در جدول رده‌بندی را استحکام ببخشیم.

وی افزود: ما با قرار دادن سه بازیکن در خط دفاعی، این فرصت را پیدا کردیم که فشار بیشتری به حریف بیاوریم و هجومی‌تر بودیم. هنوز در برخی مناطق می‌توانیم پیشرفت کنیم اما پیروزی‌ها همیشه خوب هستند و باعث تقویت اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود. ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه برشا ایجاد کردم و باید در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی پرتغالی رم همچنین در تمجید از هافبک ۲۱ ساله‌اش که در دقیقه ۶۶ به جای لورنزو پلگرینی به بازی آمد و هشت دقیقه پس از ورودش به زمین گل سوم جالوروسی و اولین گل خود از زمان مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی (در ماه ژانویه) را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: زانیولو بازیکن مهمی است، از این‌رو هر موقع که بتوانیم از او استفاده خواهیم کرد، اما ما فرصت کافی برای رساندن بازیکنان به آمادگی لازم با بازی دادن مرتب به آنها را نداریم.

فونسکا در پایان تأکید کرد: خوشحالم که در این بازی سه گل به ثمر رساندیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. با این حال از عملکرد تیمم راضی هستم.

تیم فوتبال رم در بازی بعدی خود، بامداد روز پنجشنبه در ورزشگاه المپیکو پذیرای هلاس ورونا است و پس از آن در دیداری سخت باید در خانه‌اش به مصاف اینتر برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.