سرمربی اتلتیکومادرید تلاش تیم ۱۰ نفره‌اش مقابل رئال بتیس را ستود و تأکید کرد که شاگردانش باید همچنان به پیشرفت خود ادامه دهند.

سرمربی اتلتیکومادرید تلاش تیم ۱۰ نفره‌اش مقابل رئال بتیس را ستود و تأکید کرد که شاگردانش باید همچنان به پیشرفت خود ادامه دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌‌گو سیمئونه که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا با وجود ۱۰ نفره شدن از دقیقه ۵۷ موفق شدند میهمان خود، رئال بتیس را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو بردارند و سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را نیز قطعی کردند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: دست از آنالیز کارهایی که کردیم، برنمی‌دارم. ما همیشه به دنبال پیشرفت و بهبود سطح کیفی بازی‌مان هستیم. این تنها راهی است که با تلاش‌مان در زمین این امکان را به باشگاه می‌دهیم تا بتواند رشد قابل‌توجهش در این سال‌ها را مدیریت کند.

وی افزود: بازی سختی بود و در بازی‌ اتفاقاتی افتاد که به سود ما نبود. بتیس عالی بازی کرد. آنها در این بازی برای ما دردسرهایی درست کردنداما ما برخاستیم و مانند همیشه رقابت کردیم و به رقابت‌مان هم ادامه خواهیم داد. ما با تمام انرژی روی هر چهار پای خود یعنی هواداران، بازیکنان، مربی و باشگاه استوار خواهیم ایستاد. این است اتلتیکومادرید و من فکر می‌کنم نیمه دوم در حالی که به نظر می‌رسید ما به دردسر افتاده‌ایم، اما به پیروزی رسیدیم.

اتلتیکومادرید که حالا روند شکست‌ناپذیری‌اش به ۱۶ بازی رسید، در بازی بعدی‌اش پنجشنبه شب میهمان ختافه خواهد بود. شاگردان دیه‌گو سیمئونه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید ۸۰ امتیازی و بارسلونای ۷۹ امتیازی را می‌بینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.