عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در دو سال گذشته تغییرات در هیات مدیره استقلال زیاد بوده و همین امر باعث شده هیچ اثر مثبتی از اعضای هیات مدیره در این تیم نبینیم.

حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در مورد اضافه شدن دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال و استعفای کامران منزوی گفت: متاسفانه در دو، سه سال گذشته تغییرات در هیات مدیره استقلال زیاد بوده و می توان گفت به نوعی تکراری شده است. افراد متفاوتی به هیات مدیره اضافه می شوند برخی ها خیلی زود استعفا می دهند اما در مجموع این تغییرات نتیجه و خروجی مثبتی برای استقلال نداشته است.

وی ادامه داد: باید کسانی در هیات مدیره باشند که واقعا دلسوز استقلال بوده و عملکرد مثبتی د اشته باشند اینکه هر شش ماه یک بار دو یا سه نفر اضافه شوند و بعد از مدت کوتاهی استعفا دهند جز ضرر به استقلال چیز دیگری نخواهد داشت.

فرزامی در مورد استعفای منزوی هم گفت: او از مدت ها قبل استعفایش را اعلام کرده بود و خواستار این بود از هیات مدیره جدا شود که بالاخره مورد موافقت قرار گرفت و حالا باید منتظر بمانیم دو عضوی که جدیدا به هیات مدیره استقلال اضافه شده اند چه کاری می توانند برای باشگاه انجام دهند.

وی در مورد صحبت های فرهاد مجیدی که گفته بود استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد و در لیگ قهرمانان هم موفق می شود، گفت: فرهاد از بازیکنان قدیمی و باتجربه استقلال است اگرچه در دو دیدار گذشته اش مقابل فولاد و سایپا نتیجه خوبی نگرفته و از دو بازی تنها یک امتیاز به دست آورده اما اعتقاد دارم اگر آرامش داشته باشد می تواند به کارش با موفقیت ادامه دهد. در مورد حرف هایی هم که زده که تیم را قهرمان جام حذفی می کند و یا در لیگ قهرمانان موفق خواهد بود باید گفته هایش را عملی کند زیرا حالا با حرف هایی که زده انتظارات هواداران از او بالا رفته و همه منتظرند ببیند مجیدی آیا می تواند گفته هایش را عملی کند یا خیر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز برخی از بازیکنان استقلال در شرایط بدنی خوبی قرار ندارند و نمی توانند بازی هایی که قبل از تعطیلات لیگ انجام می دادند به نمایش بگذارند بنابراین کادر فنی و خصوصا مربی بدنساز تیم نقش تاثیرگذاری در این شرایط دارند و امیدوارم بازیکنی چون قائدی که قبل از تعطیلی لیگ فوق العاده بود بتواند دوباره به شرایط آرمانی بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.