هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری پنج دیدار به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، با برگزاری پنج دیدار دیگر از هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر فوتبال، این هفته از رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

شهرخوردو مشهد - سایپا ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال شهرخودرو که پس از دو برد پیاپی با استعفای غیرمنتظره مجتبی سرآسیایی مواجه شد در دیدار این هفته خود با هدایت استفان کوزن مربی ایتالیایی این تیم به مصاف سایپا خواهد رفت. سایپا با ابراهیم صادقی در دیدارهای گذشته خود عملکرد مناسبی نداشته‌ است اما تلاش می‌کنند با کسب یک برد شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشد. شهرخودرو با ۴۱ امتیاز در رده سوم و سایپا با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم ساعت ۲۰:۴۵

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دیدار گذشته خود مقابل سایپا به تساوی بدون گل بسنده کردند، جایگاه خود را در رده دوم جدول متزلزل می‌بینند اما با برد در مقابل پارس جنوبی جم می‌توانند فاصله خود را با تیم‌های‌ پایینی خود حفظ کنند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند. در مقابل پارس جنوبی جم با هدایت هومن افاضلی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و فاصله زیادی با منطقه سقوط ندارد. جمی‌ها مدت‌هاست با مشکلات مالی فراوان دست‌و پنجه نرم می‌کنند و معلوم نیست چه زمانی مشکلات این تیم رفع خواهد شد. باید دید تقابل امیر قلعه‌نویی و هومن افاضلی چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت. سپاهانی‌ها با ۴۱ امتیاز در رده دوم و پارس جنوبی جم با ۲۰ امتیاز رده سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران ساعت ۲۱:۰۰

شاگردان محمود فکری که دیدارشان در هفته گذشته مقابل فولاد لغو شد، این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر بروند. نساجی دو بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و می‌خواهد روند پیروزی‌هایش را ادامه دهد تا جایگاه خود را در جدول سرو سامان ببخشد. اما در مقابل شاگردان بهنام سراج دیدار گذشته خود را با شکست مقابل تراکتورسازی به اتمام رساندند. اما نفتی‌ها فاصله زیادی با بالای جدول ندارند و با کسب نتایج مطلوب می‌توانند به جمع مدعیان بالای جدولی بازگردند و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داشته باشند. صنعت نفت آبادان ۳۶ امتیازی است و در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و نساجی مازندران نیز با ۲۶ امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.

پیکان تهران - گل گهر سیرجان ساعت ۲۱:۰۰

نبرد تیم‌های پایین جدولی جدال جذاب این هفته را شکل داده است. پیکان با عبدالله ویسی روزهای خوبی را سپری می‌کند. ویسی و شاگردانش در دیدار قبل خود ذوب‌آهن را با چهار گل شکست دادند تا کمی از وضعیت بحرانی‌شان خارج شوند. آن‌ها یک پله صعود کردند و شاهین شهرداری بوشهر را به قعر جدول فرستادند. در مقابل گل گهر سیرجان با آغاز دوباره لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نکرد و مقابل سپاهان و شهرخودرو دو شکست را پشت سر گذاشت اما مجید جلالی سرمربی این تیم به بازی‌های آینده تیمش خوش‌بین است و می‌خواهد جایگاه گل گهر را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود دهد. گل گهر سیرجان با ۱۹ امتیاز چهاردهم است و در مقابل پیکان با ۱۸ امتیاز یک رده پایین‌تر در رده پانزدهم قرار دارد.

استقلال - تراکتور ساعت ۲۱:۰۰

استقلال و تراکتور حساس ترین بازی این هفته را برگزار خواهند کرد. دیداری که تحت شعاع ویروس کرونا برگزاری آن با حرف‌و حدیث‌های فراوانی همراه شده است. سازمان لیگ اعلام کرده است این دیدار برگزار خواهد شد. استقلال که در دیدار قبل به جم نرفت و اکنون با غایبان زیاد بازیکن‌های خود مواجه است، باید خود را آماده دیدار با تراکتور کند. ساکت الهامی به همراه تیمش هفته گذشته صنعت نفت آبادان را شکست داد تا با روحیه‌ای بهتر به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی برود. تراکتور در سه بازی آینده خود مصاف‌های سخت و حساسی مقابل استقلال، سپاهان، شهرخودرو دارد که می‌تواند تکلیف بالای جدول را مشخص کند. تراکتورسازی با ۴۰ امتیاز در رده چهارم و استقلالی‌ها با ۳۷ امتیاز و یک بازی کمتر ششم هستند. باید دید حساس ترین دیدار این‌ هفته لیگ برتر با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

فولاد - نفت مسجدسلیمان لغو شد

باتوجه به وضعیت فولاد خوزستان و ابتلای بالای ۲۵ درصد از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان لغو شد و طبق اعلام سازمان لیگ باشگاه فولاد خوزستان تا روز یکشنبه ۲۲ تیر مجاز به انجام فعالیت‌های فوتبالی نیست و به این ترتیب دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.