سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید باشگاه لیگ برتری و سازمان لیگ برای اجرای بهتر مسابقات باید همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از اینکه بازی ما برابر فولاد برگزار نشد، خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کردیم. صنعت نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد. بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. امیدوارم ما هم بازی خوبی ارائه دهیم. بازیکنان ما با دو پیروزی روحیه بسیار خوبی به دست آورده اند. امیدواریم در درجه اول هر دو تیم بازی خوبی ارائه بدهند و در درجه دوم ما با امتیاز از اینجا برگردیم. تنها نگرانی ما شاید گرمای هوا باشد. امیدوارم هوای فردا خیلی گرم نباشد.

او ادامه داد: یکی از بازیکنان برای بازی قبلی محروم بود و اگر بازی با فولاد برگزار می‌شد الان در اختیارمان بود. با توجه به لغو آن بازی محرومیتش در این بازی اعمال می‌شود. ۶، ۵ بازیکن مصدوم داریم. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما م رفته رفته آماده شوند و به ما کمک کنند.

فکری درباره وقفه های لیگ هم توضیح داد: با توجه به شرایط کلی در فوتبال ایران و همچنین دنیا، نمی‌شود همه چیز را پیش بینی کرد ولی در مجموع امیدواریم هم باشگاه‌ها و هم سازمان لیگ کمک کنند تا بازی ها بدون دغدغه برگزار شوند و این فصل را به سلامتی تمام کنیم. این نیازمند این است که باشگاه ها و سازمان لیگ همکاری بهتری داشته باشند. در درجه اول دوست داریم تمام اعضای باشگاه ها همیشه سالم باشند ولی برخی اتفاقات قابل پیش بینی نیست. امیدوارم سازمان لیگ از این به بعد جدیت بیشتری داشته باشد.

سرمربی نساجی در ابتدای کنفرانس هم درگذشت سید علی طالبیان، عکاس و خبرنگار قائمشهری را به خانواده او و جامعه رسانه ای تسلیت گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.