سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که فدراسیون فوتبال برای اجرای صحیح عدالت باید یک هفته مسابقات را تعطیل کند تا دو دیدار معوقه برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که فدراسیون فوتبال برای اجرای صحیح عدالت باید یک هفته مسابقات را تعطیل کند تا دو دیدار معوقه برگزار شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود تیم‌مان و شکست مقابل تراکتور، سعی کردیم بازیکنان‌مان را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کنیم و تمرینات مرتبی داشتیم. به جز مهدی حنفی که مصدومیت دارد، باقی بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی نیست. ان شاالله بتوانیم از تمام توان‌مان برای گرفتن این سه امتیاز استفاده کنیم.

وی افزود: بازی با نساجی برای ما شبیه به یک فینال است. اگر می‌خواهیم همچنان میان مدعیان باشیم و برای کسب سهمیه تلاش کنیم، باید سه امتیاز این بازی را بگیریم و همه تلاش‌مان را به کار بگیریم. بچه‌ها قول دادند و هم قسم شدند و ما هم توان‌مان را گذاشته‌ایم تا پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه دو بازی از هفته گذشته به تعویق افتاده است و نظر او در این خصوص چیست گفت: از فدراسیون یک خواهش و درخواست داریم. اینکه تکلیف این بازی‌های عقب‌افتاده روشن شود و بعد برنامه سایز بازی‌ها را بدهند. به‌هرحال تیم‌هایی که دنبال کسب سهمیه هستند و با باقی تیم‌ها رقابت می‌کنند، باید هم اندازه رقبا بازی داشته باشند. نمی‌توان بازی عقب افتاده استقلال و فولاد را نگه دارند و آخر لیگ که وضعیت تیم‌های ما مشخص شد، بازی آنها را برگزار کنند. به نظرم فدراسیون و سازمان لیگ باید یک هفته به سایر تیم‌ها استراحت بدهند، تکلیف دیدارهای این دو تیم مشخص شود و دوباره به صورت همزمان برنامه‌ریزی کنند.

سراج در خصوص اینکه با شرایط کرونایی و گرمای هوا در آبادان حفظ آمادگی بازیکنان تیمش چگونه است، گفت: نمی‌خواهم در خصوص شکست هفته قبل بهانه بیاورم، اما سخت است که ما در هوای ۵۰ درجه آبادان تمرین کنیم و در هوای ۲۵ درجه تبریز بازی کنیم. ما تمام توان‌مان را در گرما و تمرین از دست می‌دهیم. با این حال ما تابع فدراسیون فوتبال هستیم و باید با این تصمیمات کنار بیاییم. در آبادان هم گرما را نمی‌توان کاری کرد و دیرتر از ۹ شب که هوا ۴۳ و ۴۴ درجه است، نمی‌توانیم انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.