دبیرکل فدراسیون ظهر امروز جلسه ای را با سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسال، امید و جوانان فوتسال برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی بزرگسالان، مصطفی عمادی سرمربی تیم امید و علی صانعی سرمربی تیم جوانان فوتسال برگزار شد.

ناظم الشریعه درباره برگزاری این نشست عنوان کرد: این جلسه برای هماهنگی بیشتر تیم های ملی فوتسال با دستور دبیرکل فدراسیون برگزار شد و سرمربیان برنامه های پیشروی خود را ارائه کردند. بنظرم یکی از بهترین جلساتی بود که در این مدت انجام شد. با توجه به مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و حضور تیم ملی فوتسال در این تورنمنت مهم ، اولین هدف اول شرایط مناسب برای بزرگسالان است که حضور شایسته ای در این رقابت ها داشته باشند. معتقدم همه باید برای ارتقای و پیشرفت فوتسال به یکدیگر کمک کنیم.

در ادامه مصطفی عمادی گفت: با توجه حضور تیم امید فوتسال در تورنمنت بین المللی تایلند، برنامه کوتاه مدتی را با همکاری کمیته فوتسال و سرمربیان حاضر در جلسه در نظر گرفتیم. با توجه به زمان قبلی اعلام شده این تورنمنت که قرار بود اواسط مهرماه با حضور تیم های امید اسپانیا، لیتوانی ، ایران و تایلند برگزار شود نخستین اردوی تیم را اواخر تیرماه برگزار خواهیم کرد. برای تیم زیر ۲۳ سال اهداف بلند مدتی داریم چرا که این تیم پشتوانه تیم ملی فوتسال است.

در پایان علی صانعی ظهار داشت: جلسه بسیار مفیدی را برگزار کردیم و قرار شد این جلسات به صورت مستمر انجام شود. همچنین در این نشست در باره کلیه فعالیت ها تیم ها بحث و بررسی شد و قرار شد کادر فنی برنامه ها و اردوها را طوری تنظیم کند تا با یکدیگر تداخل پیدا نکند. نخستین تورنمنتی که تیم جوانان باید در آن شرکت کند مسابقات انتخابی زیر ۲۰ سال آسیا که طبق اعلام قبلی از ۲۴ مهر تا ۳ آبان برگزار خواهد شد. خوشبختانه بعد از حضور در تورنمنتی که سال گذشته برگزار شد، به شناخت کاملی از بازیکنان دست یافتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.