مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که دو بازی بعدی تیمش در لیگ برتر اهمیت زیادی دارند و آنها باید نتایج لازم را برابر پیکان و شاهین بوشهر کسب کنند.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که دو بازی بعدی تیمش در لیگ برتر اهمیت زیادی دارند و آنها باید نتایج لازم را برابر پیکان و شاهین بوشهر کسب کنند. مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد ضعیف گل‌گهر بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه دو باخت پیاپی تیم ما را در وضعیت نسبتاً بدی قرار داده است. ما مقابل سپاهان، بازی را بد شروع کردیم، ولی در ادامه بهتر شدیم. متأسفانه در آن بازی به گل نرسیدیم و بازی را باختیم. مقابل شهر خودرو هم خیلی بهتر از بازی قبلی بودیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم، ولی باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم. در این دو بازی اگر یکی از توپ‌های ما گل می‌شد شرایط قطعاً فرق می‌کرد.

وی راجع به بازی بعدی تیمش برابر پیکان گفت: بازی بسیار سختی در زمین حریف در پیش داریم. آنها بعد از شکست دادن ذوب‌آهن حالا روحیه بالایی دارند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و باید دو باخت قبلی را جبران کنیم. دو بازی بعدی ما برابر پیکان و شاهین بوشهر ۱۰ امتیازی هستند و باید امتیازهای لازم را در این دو بازی بگیریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند؟»، تصریح کرد: قبلاً به هیچ وجه به سقوط فکر نمی‌کردیم و حتی می‌گفتیم تیم ما می‌تواند به رده‌های بالاتر برود، ولی الان شرایط سخت شده است و در هفت بازی بعدی باید با تمرکز بالا بازی کنیم. البته الان هم می‌گویم تیم ما قطعاً در لیگ برتر می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.