اسطوره فوتبال آلمان معتقد است در صورت جدایی دیوید آلابا و تیاگو آلکانتارا از بایرن‌مونیخ، این باشگاه باید سراغ جذب هافبک بایرلورکوزن برود.

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است در صورت جدایی دیوید آلابا و تیاگو آلکانتارا از بایرن‌مونیخ، این باشگاه باید سراغ جذب هافبک بایرلورکوزن برود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، درباره آینده حرفه‌ای دیوید آلابا و تیاگو آلکانتارا شایعات زیادی در رسانه‌های آلمان منتشر شده و گفته می‌شود این دو بازیکن به دنبال چالشی جدید در لیگی دیگر هستند. اسطوره فوتبال آلمان معتقد است اگر این دو بازیکن از جمع باواریایی‌ها جدا شوند، مدیران بایرن‌مونیخ باید سراغ به خدمت گرفتن کای هاروتس از بایرلورکوزن بروند.

باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول وضعیت هافبک آلمانی بایرلورکوزن را زیرنظر دارند، بازیکنی که این فصل در ۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۱۷ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً گزارش داد؛ باشگاه رئال‌مادرید پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی بابت جذب هاورتس ۲۱ ساله به باشگاه بایرلورکوزن داده، اما مدیران این باشگاه آلمانی برای واگذاری این بازیکن حداقل ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهند.

لوتار ماتئوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: اگر باشگاهی پیدا شود که رقمی که باشگاه بایرلورکوزن و رودی فولر برای فروش هاورتس مدنظر دارند، بپردازد، از دید من او در این تابستان بای‌ آره‌نا را ترک خواهد کرد چون خود هاورتس هم می‌خواهد گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌اش را بردارد.

اسطوره باشگاه آلمان تصریح کرد: اگر تیاگو و دیوید آلابا بخواهند آلیانتس آره‌نا را ترک کنند، بایرن‌مونیخ پول خوبی از فروش آنها به جیب خواهد زد و دستمزد قابل‌توجهی هم در حساب باشگاه ذخیره خواهد شد. بنابراین شاید این کافی باشد تا بایرن یک استعداد بزرگ را بدست بیاورد.

هاورتس که تا سال ۲۰۲۲ با بایرلورکوزن قرارداد دارد، اخیراً در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» گفته بود: آماده‌ام تا گام بزرگی در دوران حرفه‌ای‌ام بردارم، چون چالش‌ها را دوست دارم. این چالش می‌تواند بازی در خارج از آلمان هم باشد. بایرلورکوزن باشگاه بزرگی است و من حس خوبی از بودن در این تیم دارم. همیشه این را گفته‌ام اما البته که می‌خواهم گام بعدی را در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌ام بردارم و این رؤیای من است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.