احمد سعادتمند گزارش وضعیت ماهانه استقلال را برای هواداران تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر احمد سعادتمند در خصوص عملکرد ماهانه استقلال و شرایط این تیم گفت: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم گزارشی در مورد افزایش سرمایه و فعالیت های بزرگ اقتصادی با مشارکت شما هواداران را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در درجه اول آرزوی سلامتی برای همه خانواده بازیکنان را دارم. متاسفانه ۱۳ بازیکن ما تست ویروس کرونایشان مثبت اعلام شد و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابند تا بتوانند در آینده به باشگاه کمک کنند.

سعادتمند افزود: در شرایط خوبی نیستیم. وضعیت کرونا در چند استان به حالت قرمز درآمده و همه باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش کردیم بخش دیگری از پرداختی ها را به تیم داشته باشیم. خوشبختانه ۲۶ نفر از مجموعه تیم اعم از کادر فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده و تا پنجشنبه بخش دیگری از مطالبات را تقدیم خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان هم گفت: بحث بعدی ما در مورد تعهدات ما در قراردادها است. باید تمام تعهدات خود را انجام دهیم تا تیم به آرامش برسد ضمن اینکه با تعدادی از بازیکنان قرار است صحبت های اولیه را در مورد تمدید قرارداد انجام داده ایم. البته این موضوع به بعد از قرنطینه دو هفته ای تیم بر می گردد تا ما مجددا صحبت های خود را با بازیکنان انجام دهیم.

وی گفت: تمام توان خود را به کار می بندیم تا شاکله تیم را حفظ کرده زیرا این بازیکنان سرمایه های باشگاه برای فصل آینده هستند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.