بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر بازیکنان تیم ما حرفه‌ای جز فوتبال ندارند و با این وضعیتی که باشگاه دارد، از کجا باید کسب درآمد کنیم؟

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر بازیکنان تیم ما حرفه‌ای جز فوتبال ندارند و با این وضعیتی که باشگاه دارد، از کجا باید کسب درآمد کنیم؟ احمد الجبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار با ماشین‌سازی و برد تیمش گفت: این مسابقه برای ما آسان نبود و ماشین‌سازی بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و در بخش تهاجمی هم تیم خوبی بود. با این حال تیم ما از لحاظ بازیکن و انسجام تاکتیکی بهتر از حریف ظاهر شد و چند موقعیت دیگر را هم از دست دادیم. در مجموع شایسته برد بودیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: متاسفانه وضعیت تغییری نکرده و شش ماه از آخرین دریافتی ما می‌گذرد. وقتی با باشگاه هم صحبت می‌کنیم می‌گویند که پولی نیامده است. تحمل این وضعیت دیگر برای بازیکنان سخت شده است. در حال حاضر فقط برای دفاع از شخصیت تیم و همچنین خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم.

الجبوری عنوان کرد: امسال فقط در دو، سه مقطع پول گرفتیم و الان وضعیت بسیار بدی داریم. اکثر ما شغل دوم نداریم و فوتبال حرفه اصلی ما است، با این وضعیت از کجا باید کسب درآمد کنیم؟ تا چند ماه پیش که انتخابات مجلس برگزار نشده بود، برخی کمک‌ها به تیم انجام می‌شد ولی بعد از انتخابات خیلی‌ها دیگر پیدایشان نشد. امیدوارم مشکلات تیم ما حل شود، مردم مسجدسلیمان به این تیم دل خوش کرده‌اند و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد خیلی‌ها از نفت مسجدسلیمان جدا خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.