دو باشگاه بزرگ شهر منچستر برای به خدمت گرفتن دو مدافع از سری A با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دو باشگاه بزرگ شهر منچستر برای به خدمت گرفتن دو مدافع از سری A با یکدیگر رقابت می‌کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «ایندیپندنت» انگلیس، دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار از اینتر و کالیدو کولیبالی از ناپولی آماده رقابت با یکدیگر هستند. طبق این گزارش، باشگاه منچسترسیتی بعید است که بتواند به این سادگی اشکرینیار را از اینتر به خدمت بگیرد، مگر اینکه سرخیو آگوئرو را وارد این معامله کند.

در سوی دیگر اما منچستریونایتد مدت‌هاست این دو مدافع را زیرنظر دارد و اولگنار سولسشایر که به دنبال تقویت خط دفاع تیمش است، در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن زوجی مناسب برای هری مگوایر، مدافع انگلیسی خود است.

پیش از این نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شده بود که باشگاه بارسلونا، میلان اشکرینیار را به عنوان جانشین مناسبی برای جرارد پیکه ۳۳ ساله در قلب خط دفاعی آبی‌واناری‌ها می‌بیند، از این‌رو ممکن است در تابستان پیش‌رو شانس خود را برای جذب او امتحان کند.

این مدافع اسلواکیایی در سال ۲۰۱۷ از سامپدوریا به اینتر پیوست و تاکنون در ۱۲۱ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و چهار گل نیز به ثمر رسانده است. اشکرینیار ۲۵ ساله که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد اینتر است، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم ایتالیایی به شمار می‌رود.

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» هم اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ باشگاه لیورپول پیشنهادی ۵۸ میلیون پوندی به ناپولی برای انتقال کالیدو کولیبالی به آنفیلد داده که این پیشنهاد از جانب ناپلی‌ها رد شده است. گفته می‌شود ناپولی برای واگذاری این مدافع سنگالی مبلغ ۹۰ میلیون پوند می‌خواهد.

کولیبالی ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۴ در ازای ۷.۷۵ میلیون یورو از خنک بلژیک به ناپولی پیوست، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ تحت‌ قرارداد این باشگاه ایتالیایی است. همچنین عملکرد خوب این مدافع سنگالی در ناپولی همراه با کسب عنوان بهترین مدافع سری A در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.