مدیر اجرایی باشگاه اینتر معتقد است مهاجم ۲۳ ساله این تیم باید آرامش خاطر داشته باشد تا به سطح گذشته‌اش بازگردد.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر معتقد است مهاجم ۲۳ ساله این تیم باید آرامش خاطر داشته باشد تا به سطح گذشته‌اش بازگردد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که پیش از تعطیلی بازی‌های سری A در نتیجه شیوع ویروس کرونا، موفق شده بود ۱۶ گل برای اینتر به ثمر برساند، از زمان از سرگیری این رقابت‌ها آمار خوبی از خود برجای نگذاشته و تنها موفق به زدن یک گل شده و در شکست ۲ بر یک نراتزوری مقابل بولونیا هم یک ضربه پنالتی به هدر داد.

جوزپه ماروتا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا، درباره آینده حرفه‌ای مهاجم ۲۳ ساله اینتر گفت: دو عامل در نظر گرفته می‌شود که یکی رقابتی و دیگری مربوط به بازار نقل‌وانتقالات می‌شود و به طور همزمان اجرا می‌شوند. اینتر نمی‌خواهد بازیکن ۲۳ ساله‌ای همچون لائوتارو را بفروشد اما در این مقطع از سال همیشه شایعات شدت می‌گیرند.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر افزود: ما لائوتارو را در نیم‌فصل اول بازیکنی فوق‌العاده دیدیم که نظر باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرد. حالا او باید آرامش خاطر داشته باشد تا سطح عملکردی که در نیم‌فصل اول داشت را برای اینتر تضمین کند.

پیش از این گفته می‌شد بارسلونا نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی علاقه‌مند است اما باشگاه اینتر تنها در صورت پرداخت شدن رقم فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی این بازیکن حاضر به فروش اوست، بندی که امروز (سه‌شنبه ۱۷ تیر) آخرین فرصت برای فعال کردنش توسط باشگاه‌های غیرایتالیایی است.

وی همچنین در خصوص هافبک دانمارکی نراتزوری اظهار داشت: اریکسن در حالی در ماه ژانویه به ما ملحق شد که ما در پست هافبک مشکلاتی داشتیم. کریستین بازیکنی فوق‌العاده است و قطعاً می‌تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد. ما باید درباره او صبور باشیم.

ماروتا در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هشت بازی دیگر و کسب ۲۴ امتیاز دیگر باقی مانده است. ما این فصل در سری A تنها چهار شکست متحمل شده‌ایم و سعی می‌کنیم در لیگ اروپا هم به قهرمانی برسیم. ما برای رسیدن به پیروزی بازی می‌کنیم و این هدف ماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.