سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: وقفه ایجاد شده در برگزاری مسابقات، شرایط شهر ما را نیز بد کرده است و نگرانی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر با اعلام سازمان لیگ فوتسال، مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه سوم مرداد ماه با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. شاگردان عاطفه رضایی در مس رفسنجان برابر هیات فوتبال مشهد قرار خواهند گرفت.

عاطفه رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مسابقات پلی آف فوتسال بانوان پس از وقفه ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در ابتدا تیم ما به همراه هیات فوتبال مشهد موافق برگزاری مسابقات بودیم اما وقفه ای طولانی در مسابقات افتاد و در حال حاضر وضعیت شهر ما و مشهد نیز بد شده است.

سرمربی فوتسال مس رفسنجان ادامه داد: پس از این وقفه، فدراسیون تصمیم گرفت مسابقات برگزار شود. شریط بسیار سخت است، چالش بزرگی برای تیم است. باید بازیکنان را جمع کنیم مشخص نیست چه کسی ناقل است. پس از انجام تست کرونا، نتایج را ارسال خواهیم کرد سپس اجازه برگزاری تمرین را داریم. اگر اتفاقی رخ ندهد و نتایج منفی باشد از روز سه شنبه تمرینات را آغاز می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم مس رفسنجان شرایط رعایت پروتکل بهداشتی را دارد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر یک تیم در دسته یک مردان داریم و شرایطمان به نسبت سایر تیم ها بهتر است. خوابگاه را ضدعفونی کرده ایم و قرار است فقط تیم خودمان از سالن تمرینات استفاده کند. خیلی اتفاق ها ممکن است رخ دهد که غیر قابل پیش بینی است. می دانم کار سختی در پیش داریم. قرار است بازیکنان از شهرهای مختلف در تمرین خاضر شوند و همین نگرانی خاصی دارد. توکل بخدا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.