مهاجم پیشین تیم فوتبال یوونتوس قراردادش را با الدحیل قطر فسخ کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال یوونتوس قراردادش را با الدحیل قطر فسخ کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو مانژوکیچ که زمستان گذشته پس از چهار و نیم سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و به الدحیل پیوست، پس از حدود هفت ماه حضور در این تیم با توافقی دوجانبه قراردادش را با این باشگاه قطری فسخ کرد. این مهاجم کروات که حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید، شایعه پیوستنش به بِنونتو، تیمی که با سرمربیگری فیلیپو اینزاگی فصل آینده در سری A به رقابت خواهد پرداخت، مطرح است، این در حالی است که گفته می‌شود میلان هم وضعیت او را زیرنظر دارد.

این مهاجم ۳۴ ساله بعدازظهر امروز (یکشنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: «من با مدیریت باشگاه الدحیل برای فسخ قرارداد با توافقی دو جانبه به توافق رسیدم. از اعتماد و میهمان‌نوازی که از من در قطر شد، قدردانی می‌کنم و برای باشگاه و تیم الدحیل بهترین آرزوها را در آینده دارم».

مانژوکیچ که سابقه عضویت در تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید را هم در کارنامه‌‌اش دارد، بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ عضو یوونتوس بود و در ۱۶۲ بازی آمار ۴۴ گل‌زده را از خود برجای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.