تیم فوتبال رم به صورت رسمی برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن اقدام کرد.

تیم فوتبال رم به صورت رسمی برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن اقدام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به ادینسون کاوانی، این مهاجم اروگوئه‌ای از باشگاه رم پیشنهادی رسمی دریافت کرده است، اما تنها زمانی می‌تواند با با جالوروسی قرارداد ببندد که پروسه انتقال مالکیت این باشگاه به دن فردکین کامل شود.

گاستون فرناندس که یکی از دوستان نزدیک کاوانی و برادر مهاجم اروگوئه‌ای این بازیکن است، به نشریه اواسیون اروگوئه گفت: کاوانی یک پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. باشگاه رم از من خواست که یک پیشنهاد رسمی به والتر (برادر و مدیربرنامه‌های کاوانی) ارائه کنم و به آنها اعلام کنم که اگر انتقال مالکیت باشگاه رم کامل شود، مالکان جدید خواهان جذب ادینسون هستند. از این رو همه چیز به این بستگی دارد که گروه فردکین باشگاه رم را بخرد. با اینکه مذاکرات طرفین پیشرفت داشته است، اما انتقال مالکیت باشگاه در جایگاه و پرستیژ رم آسان نیست.

گروه فردکین مهمترین مشتری باشگاه رم است اما مذاکرات این گروه با جیمز پالوتا مالک فعلی باشگاه متوقف شده و مشخص نیست که کاوانی ۳۳ ساله که با پایان قراردادش با PSG بازیکن آزاد شده است، چقدر می‌تواند منتظر بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.