سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال السد قرارداد خود را با این باشگاه قطری تمدید کرد.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال السد قرارداد خود را با این باشگاه قطری تمدید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پیش از این گفته می‌شد پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا را پذیرفته است و در تابستان پیش رو جانشین کیکه ستین خواهد شد، به شایعات مطرح شده پایان داد و قراردادش را به مدت یک سال دیگر با السد تمدید کرد. به این ترتیب اسطوره باشگاه بارسلونا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ هم هدایت این تیم قطری را برعهده خواهد داشت.

دو روز پیش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شده بود ژاوی پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را پذیرفته است و با پایان فصل جاری، مأموریتش را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.

کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، تیم تحت هدایتش در حال حاضر صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرده است و گفته می‌شود ستاره‌های بارسا هم رابطه خوبی با او ندارند. با این شرایط مشخص نیست که آیا بارسا در پایان فصل از ستین حمایت خواهد کرد یا اینکه گزینه‌ای دیگر را برای سپردن هدایت کاتالان‌ها در نظر دارد.

ژاوی ۴۰ ساله که بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ برای تیم اصلی بارسلونا بازی می‌کرد، پیش از این بارها از رؤیایش برای سرمربیگری این تیم سخن گفته است. او از سال ۲۰۱۹ در اولین تجربه سرمربیگری‌اش هدایت السد قطر را بر عهده دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.