باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال مدعی شدند هیچ کدام از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک، دو تیم علم و ادب تبریز و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۷ گله تیم آلومینیوم اراک همراه بود.

مساله مهمی که بعد از این دیدار رخ داد، مثبت شدن تست کرونای ۷ تن از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز بود. بعضی از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز که تست‌شان مثبت اعلام شده بود، مقابل آلومینیوم بازی کردند و این اتفاق نگرانی‌هایی برای تیم‌ آلومینیوم به وجود آورد.

با این حال باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران، گزارشی از عملکرد خود پس از بازی با علم و ادب تبریز ارائه دادند و مدعی شدند که هیچ کدام از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

نامه ارسالی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

جناب آقای بهاروند، سرپرست محترم فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال

احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به بازی مورخه ۹۹/۰۴/۱۰ تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با تیم علم و ادب تبریز و ادعای باشگاه تبریزی پس از پایان بازی مبنی بر مثبت بودن تست کرونای ۷ نفر از بازیکنان این تیم، موجب ایجاد استرس میان اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد.

بدین منظور در راستای دستورالعمل‌های بهداشتی از آن سازمان محترم برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول، ۷۲ ساعت پس از پایان بازی در مورخه ۹۹/۰۴/۱۴ این باشگاه برای مرحله چهارم اقدام به گرفتن تست PCR کرونا در آزمایشگاه بهسان مرکزی که از آزمایشگاه‌های گرید یک کشور است؛ از کلیه بازیکنان، اعضای کادرفنی، سرپرستی، تدارکات، پزشکی و مدیریتی باشگاه کرد که خوشبختانه هیچ مورد مثبتی در بین تست‌ها وجود نداشته است.

لذا جواب تست کلیه نفرات به پیوست جهت استحضار و هرگونه دستور مقتضی به حضورتان ارسال می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.