مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول دلیل اصلی پیوستنش به این تیم را سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌‌ساید عنوان کرد.

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول دلیل اصلی پیوستنش به این تیم را سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌‌ساید عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیرجیل فن‌دایک در حالی در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در ازای ۷۵ میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست که باشگاه‌هایی از جمله منچسترسیتی و چلسی نیز نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند بودند. این مدافع هلندی که نقش بسزایی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و لیگ برتر انگلیس داشته است، می‌گوید به خاطر یورگن کلوپ به این باشگاه آمد.

فن‌دایک در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: من فرصت رفتن به چلسی و منچسترسیتی را داشتم. وقتی چند پیشنهاد دارید، باشگاه‌ها، تاریخچه آنها، شهر، ترکیب کنونی و برنامه‌هایی که برای آینده دارند را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، اما مهمترین چیزی که باید به آن نگاه کنید، سرمربی تیم است و یورگن کلوپ دلیل اصلی من برای انتخاب لیورپول بود.

وی ادامه داد: کلوپ چیز خاصی در وجودش دارد. آیا این چیز خاص انرژی اوست یا تصویر کلی؟ گاهی اوقات می‌نشینم و با خودم فکر می‌کنم که یورگن چه چیزی از مربیان دیگر بیشتر دارد. به نظرم مدیریت او خاص است و در فوتبال امروز داشتن چنین ویژگی خیلی اهمیت دارد. کلوپ این حس فوق‌العاده را به شما می‌دهد. وقتی صبح به تمرین می‌رویم، یورگن لبخندی به لبانش دارد که این واقعاً باعث الهام گرفتن ما با بازیکنان می‌شود.

فن‌دایک ۲۸ ساله که در هفته‌های پیش‌رو جام قهرمانی لیگ برتر را به همراه هم‌تیمی‌هایش بالای سرخواهد برد، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر رویایم است و حالا این رویا به واقعیت پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.