دکتر علیرضا ناجی مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری تأکید کرد تست مجدد از بازیکنان استقلال باید زودتر صورت بگیرد.

دکتر علیرضا ناجی مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری تأکید کرد تست مجدد از بازیکنان استقلال باید زودتر صورت بگیرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال استقلال و اعضای کادر این تیم آخرین تست‌های کرونا خود را زیر نظر آزمایشگاه فوق تخصصی بیمارستان مسیح دانشوری انجام دادند. دکتر علیرضا ناجی استاد تمام ویروس‌شناسی پزشکی و مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری مسئول مستقیم آزمایش‌های بوده که استقلالی‌ها داده‌اند.

دکتر علیرضا ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اینکه سازمان لیگ اعلام کرده است برای راستی آزمایی بار دیگر باید از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شود، اظهار داشت: این آزمایش‌ها باید هر چه سریع‌تر انجام شود. این مسئله هم که بخواهند راستی‌آزمایی کنند، وابسته به تفکر فدراسیون است، اما برای انجام مجدد تست‌ها باید سریع‌تر اقدام شود. به این دلیل که ممکن است ویروس از نظر دفع آن در بدن هر کسی متفاوت باشد. اینکه چه کسی این تست‌ها را انجام دهد و مهارتش در نمونه‌گیری چگونه باشد هم در این موضوع دخیل است.

وی درباره اینکه چه تعداد تست از اعضای تیم استقلال گرفته شد و چه تعداد از آنها مثبت بوده است، گفت: ساعت ۱۶:۳۰ روز ۱۳ تیر ماه شخصاً به همراه همکارم در باشگاه انقلاب که محل تمرین استقلال بود، حاضر شدیم و ۶۱ نمونه از کادر و بازیکنان گرفتیم. پاسخ این تست‌ها در دو مرحله و تا ساعت ۱۷ روز ۱۴ تیر ماه به باشگاه استقلال اعلام شد که طی آن ۱۲ نمونه مثبت اعلام شد.

استاد تمام ویروس‌شناسی پزشکی و مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری درباره اینکه کدام بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند و گویا برخی از این بازیکنان عضو تیم امید هستند، تصریح کرد: اسامی را خود باشگاه استقلال اعلام می‌کند، اما من بیشتر می‌توانم این را بگویم که یک نفر از کادر پزشکی بود و بیشتر تست‌ها مربوط به بازیکنان، اما حضور ذهن ندارم که اسامی را به تفکیک اعلام کنم.

دکتر ناجی در پایان تصریح کرد: فقط این نکته را باید بگویم که آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری از معتبرترین آزمایشگاه‌های مربوط به کرونا و دارای معتبرترین کیت‌های تشخیصی است. افرادی هم که نمونه‌گیری می‌کنند، جزو با تجربه‌ترین افرادی هستند که تست کرونا می‌گیرند. بیمارستان مسیح دانشوری مرکز فوق‌تخصصی ریه است و از ابتدا به بیماران کرونایی خدمات درمانی و آزمایشگاهی داده است. اگر در این زمینه مرکز ما غیرمعتبر باشد، صریحاً می‌گویم که هیچ آزمایشگاه دیگری اعتبار لازم را در این زمینه ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.