مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: تست کرونای جدید تمام بازیکنان تیم آلومینیوم اراک منفی اعلام شده و دیدار این تیم مقابل قشقایی شیراز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: تست کرونای جدید تمام بازیکنان تیم آلومینیوم اراک منفی اعلام شده و دیدار این تیم مقابل قشقایی شیراز طبق برنامه برگزار خواهد شد. فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط برگزاری دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول و بحث کرونایی بودن چند بازیکن تیم علم و ادب تبریز اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در دیدار هفته گذشته بین تیم‌های آلومینیم اراک و علم و ادب تبریز و اعلام مدیرعامل علم و ادب تبریز مبنی بر مثبت بودن تست کرونایی چند بازیکن این تیم در دیدار با آلومینیوم اراک و احتمال ابتلای بازیکنان تیم مقابل، مدیریت باشگاه آلومینیوم برای چهارمین بار از بازیکنان این تیم تست کرونا گرفتند که تست تمام بازیکنان این تیم منفی شده است.

وی افزود: بازیکنان آلومینیوم روز گذشته تست کرونا دادند و جواب آن هم به تازگی اعلام شده است. به این ترتیب شایعاتی که درباره لغو دیدار آلومینیوم اراک در هفته بیست‌و‌هشتم مطرح می‌شود، کذب محض است و دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک طبق برنامه برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره شرایط تیم علم و ادب و دیدار این تیم مقابل آرمان گهر نیز توضیح داد: دیدار این دو تیم هم طبق برنامه به قوت خود باقی است و برگزار می‌شود.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه علم و ادب مدارک خود درباره بازیکنان کرونای‌اش را به سازمان لیگ ارسال کرده است یا خیر؟ بیان کرد: بله، باشگاه علم و ادب مدارک شش بازیکن این تیم که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده را برای ما ارسال کرده است،‌ ولی قطعاً دیدار این تیم برابر آرمان گهر سیرجان، فردا با حضور داوران و نمایندگان فدراسیون برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.