نایب رئیس هیئت مدیره شهر خودرو گفت: هر تیمی امروز در لیگ برتر فوتبال بازی نکند باید منتظر باشد که سه بر صفر بازنده اعلام شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شهر خودرو گفت: هر تیمی امروز در لیگ برتر فوتبال بازی نکند باید منتظر باشد که سه بر صفر بازنده اعلام شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان، مقصود خدایی با اشاره به شایعات انجام نشدن دو بازی استقلال و پارس جم و همچنین فولاد و نساجی گفت: اول از همه اینکه باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید کرد سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند و حتی برخی با فرافکنی و طرح موضوعاتی چون مشکل مالی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و روی به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.

وی افزود: با این حال طبق برنامه هیئت‌مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از شروع لیگ بود ۸۰درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب‌آهن هم عیار فنی تیم برای همه مشخص شد که شهر خودرو اگر می‌گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده‌اند، دیگر هیچ صدایی از دوستان به گوش نمی‌رسد. ای کاش شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

خدایی با ابراز ناراحتی از شرایط لیگ در هفته جاری گفت: قطعا بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و ما هم به پشتوانه اطمینانی که آقای بهاروند در اجرای مر قانون به ما دادند امروز به میدان می رویم و طبیعتا هر تیمی امروز بازی نکند باید منتظر رای سه بر صفر بازنده باشد.

نایب رئیس هیئت مدیره شهر خودرو تاکید کرد: اینکه یک تیم از سفر امتناع کند و تیم دیگری که به شهر مقصد برود و باز تصمیم به بازگشت بگیرد از نظر ما چیزی شبیه به مهندسی است.

وی ادامه داد: با اینکه با اتکا به پشتوانه حرف آقای بهاروند و مهدی مبنی بر اجرای قانون در سیرجان هستیم، اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد همین الان به ما بگویند تا علیرغم صرف هزینه زیادی که برای سفر تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان شده، همین حالا شهر خودرو را به مشهد برگردانیم و با یکسان شدن شرایط، همزمان با رقبا ما هم به میدان برویم.

خدایی خاطرنشان کرد: پای حق فوتبال خراسان ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار نماینده استانی با این قدمت بازی شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )