تیم فوتبال ذوب آهن شروع نا امید کننده‌ای بعد از تعطیلات کرونا داشت و از دو بازی انجام شده دو شکست سنگین را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن که سال خوبی را سپری نمی‌کند، شب گذشته هم شکستی دیگر در لیگ برتر تحمل کرد که این یازدهمین شکست این فصل آنها و دومین شکست متوالی بعد از شروع مجدد لیگ برتر است. سبزپوشان اصفهان که با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند، ۲۰ گل زده و ۳۰ گل خورده و تفاضل منهای ۱۰ نشان از حال و روز نه چندان مساعد آنهاست.

ذوبی‌ها که به تازگی لوکا بوناچیچ مربی سرشناس کروات در فوتبال ایران را به خدمت گرفته‌اند، کارشان را با دو شکست با حضور این مربی آغاز کرده‌اند. آنها ابتدا در مشهد به دیدار پدیده رفتند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبان خود شدند و سپس در خانه پذیرای پیکان انتهای جدولی بودند و در کمال تعجب و در حالی که ابتدا با یک گل پیش افتادند، ۴ بار دروازه شان باز شد تا سنگین ترین شکست این فصل خود و یکی از سنگین ترین شکست های سالهای اخیر شان را پذیرا باشند.

مهدی خلیل دروازه‌بان لبنانی ذوب آهن هم در این هفته‌ها عملکرد خوبی نداشت و بعضا اشتباهات وی روی گلهای دریافتی و شکست های ذوب آهن بی تاثیر نبوده است. ذوبی ها در ۴ بازی آخرشان در لیگ برتر مقابل استقلال، سپاهان، شهرخودرو و پیکان تنها یک امتیاز گرفته و ۹ بار هم دروازه‌شان باز شده است. آخرین پیروزی این تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل صنعت نفت بود که در هفته نوزدهم به دست آمده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.