روزنامه الوطن قطر با توجه به از سرگیری تمرینات تیم‌های قطری گزارشی از عملکرد بهترین و بدترین تیم‌ها در مسابقات فصل جاری منتشر کرد.

روزنامه الوطن قطر با توجه به از سرگیری تمرینات تیم‌های قطری گزارشی از عملکرد بهترین و بدترین تیم‌ها در مسابقات فصل جاری منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم بر این اساس الشحانیه که قعرنشین جدول رده بندی لیگ این کشور است تقریبا تمامی رکوردهای منفی را نیز به نام خودش ثبت کرده است. الدحیل حریف پرسپولیس و صدرنشین لیگ قطر با ۱۳ پیروزی از ۱۷ بازی بیشترین تعداد پیروزی‌ها را به نام خودش ثبت کرده و السد حریف سپاهان با ۴۵ گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ قطر را در اختیار دارد. همچنین الدحیل و الریان آمار کمترین شکست با تنها یک باخت را به نام خودشان به ثبت رسانده‌اند.

در جدول بدترین‌های لیگ قطر الشحانیه به همراه ام صلال و الخور هر کدام ۹ شکست را در ۱۷ بازی تجربه کرده‌اند. الشحانیه با دریافت ۳۷ گل بدترین خط دفاعی لیگ قطر را در اختیار دارد و از سویی با ۷ تساوی رکورددار بیشترین تساوی است. رکورد بدترین خط حمله لیگ قطر در اختیار ام صلال قرار دارد که در ۱۷ بازی تنها ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.