سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب با نتیجه ۴ بر ۲ بایرلورکوزن را در فینال جام حذفی آلمان در ورزشگاه المپیک برلین شکست داد و برای بیستمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و برای سیزدهمین بار در تاریخش دوگانه برد.

با این پیروزی باواریایی‌ها که هفته پیش هم قهرمانی‌شان در بوندس‌لیگا را مسجل کرده بودند، جایگاه خود به عنوان پرافتخارترین تیم دی‌اف‌بی پوکال و دارنده بیشترین دوگانه قهرمانی در فوتبال آلمان را دست‌نیافتنی‌تر کردند.

همچنین این پیروزی سبب شد که هانسی فلیک سرمربی بایرنی‌ها به اولین مربی در تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شود که در اواسط یک فصل هدایت یک تیم را برعهده می‌گیرد و در پایان همان فصل دوگانه قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی را می‌برد. او در روز سوم نوامبر سال گذشته جانشین نیکو کواچ شد.

فلیک پس از بازی و کسب دومین جامش با بایرن مونیخ گفت: ما به غرور و افتخار از کاری که انجام دادیم، استادیوم را ترک می‌کنیم. دستاوردهای تیم ما در چند هفته اخیر استثنایی بوده است. فقط می‌توانم بگویم که ذهنیت و رویکرد بازیکنان‌ ما عالی بوده است. من واقعاً خوشحالم، خیلی خوشحال. عملکردی که تیم ما در حال حاضر دارد خارق‌العاده است. امروز من فقط می‌توانم از تیمم لذت ببرم.

کار بایرن مونیخ اگرچه در فوتبال داخلی آلمان تمام شد اما این تیم هنوز در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد جایی که باید بازی برگشتش با چلسی را در مرحله یک هشتم نهایی را در ماه آگوست انجام داد و بنابراین شانس تکرار سه‌گانه قهرمانی‌اش در فصل ۱۳-۲۰۱۲ را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.