سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: برای رسیدن به هدفی که داریم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خوشحالم که به آن رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر امشب پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: به دنبال گرفتن ۳ امتیاز این بازی بودیم ولی در نیمه اول خوب کار نکردیم چون سرعت بازی پایین بود و نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم و موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد و تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم.

گل محمدی ادامه داد: این ۳ امتیاز برای ما حساس و مهم بود. هرچه جلوتر می رویم گرفتن سه امتیاز مهم تر می شود.این برد را به هواداران پرسپولیس که جای آنها خالی بود تبریک می‌گویم. ای کاش آنها از نزدیک بازی ما را می‌دیدند و جایشان خالی بود.

گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان خود یادآور شد: از انها تشکر می کنم. پس از ۱۰ نفره شدن تلاش مضاعفی کردیم. آنهامثل همیشه با انگیزه بودند و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )