تیم فوتبال فولاد خوزستان درحالی برای دیدار با نساجی بلاتکلیف در شمال کشور به سر می‌برد که مسئولان سازمان لیگ پاسخ تلفن مدیرعامل این باشگاه را نمی‌دهند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان درحالی برای دیدار با نساجی بلاتکلیف در شمال کشور به سر می‌برد که مسئولان سازمان لیگ پاسخ تلفن مدیرعامل این باشگاه را نمی‌دهند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای برگزاری دیدار مقابل نساجی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از روز گذشته (جمعه) به شمال کشور سفر کرده است, در فاصله کمتر از یک روز تا برگزاری این بازی در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.

امروز نتیجه تست کرونای ۱۱ بازیکن و پنج عضو این تیم مثبت شده است و با توجه به اینکه با ۱۶ تست مثبت, مرز ۲۵ درصد مبتلا در یک تیم گذشته است, این بازی باید طبق قوانین و پروتکل‌ها لغو شود و تمامی نفرات فولاد به مدت ۱۵ روز در قرنطینه بمانند. فولادی‌ها بعد از رخ دادن این اتفاق تلخ با سازمان لیگ برای روشن شدن تکلیف بازی فردای‌شان نامه‌نگاری کرده‌اند، اما هنوز تکلیف مشخص نشده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره به تسنیم گفت: از ظهر امروز تا الان سعی کرده‌ام با حیدر بهاروند, سهیل مهدی یا یکی از مسئولان سازمان لیگ صحبت کنم، اما هیچ‌کدام از آنها جواب تلفن مرا نمی‌دهند. ما بلاتکلیف مانده‌ایم و نمی‌دانیم در شرایطی بدی که قرار داریم باید چه تصمیمی بگیریم. اصلاً مشخص نیست چه کسی باید تصمیم بگیرد و جواب بدهد. هر چه تماس می‌گیریم جواب ما را نمی‌دهند. من از طریق این مصاحبه صدایم را به بهاروند و مهدی می‌رسانم و می‌خواهم آقایان لطفاً تکلیف ما را روشن کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.