سرمربی جدید تیم ملی امارات اصلی‌ترین هدف خودش را تحقق آرزوی اهالی فوتبال در امارات برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد.

سرمربی جدید تیم ملی امارات اصلی‌ترین هدف خودش را تحقق آرزوی اهالی فوتبال در امارات برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه لوییس پینتو سرمربی جدید تیم ملی امارات که هنوز در کلمبیا به سر می‌‌برد اظهار داشت: آرزوی من است که رویای فوتبال دوستان اماراتی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ را محقق کنم و برهمین اساس کار خودم را از همین حالا آغاز کرده‌ام. هنوز امکان حضورم در امارات فراهم نشده اما تمامی بازی‌های تیم را تماشا کرده‌ام و باید بگویم امارات بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی در اختیار دارد.

سرمربی سابق تیم‌های ملی کلمبیا، هندوراس و کاستاریکا اضافه کرد: امیدوارم همان عملکردی را که در کاستاریکا داشتم و موجب صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی شد در اینجا تکرار کنیم. حضور در امارات برای من یک تجربه متفاوت است چون مایل بودم تجربه تازه‌ای در منطقه‌ای دور از آمریکای لاتین داشته باشم. فوتبال امارات از سرعت و استعداد خوبی برخوردار است. ما تلاش می‌کنیم توان دفاعی تیم را بالاتر ببریم و با همان سبکی بازی کنیم که کاستاریکا در جام جهانی بازی کرد. سیستم ما دفاع و استفاده از ضد حملات بود و سعی می‌کنیم همین روش را با انضباط تاکتیکی در اینجا اجرا کنیم و دروازه خودمان را از تهدیدات دور نگاه داریم.

پینتو در خصوص حضور لیما و کایو دو بازیکن برزیلی و تیگالی مهاجم آرژانتینی در تیم ملی امارات گفت: آنها باید با شور و علاقه برای موفقیت تیم ملی امارات مبارزه کنند که این مسئله برای من از هر چیزی مهم‌تر است. باید همه ما مثل یک خانواده متحد و یکدل باشیم. امیدوارم مسابقات لیگ هرچه زودتر آغاز شود چرا که می‌تواند ما را برای آماده‌سازی تیم در شرایط و موقعیت بهتری قرار بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.