ستاره ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی اعتراف کرد که حرکت چند ماه پیش او و هم‌تیمی‌هایش برای شورش علیه رئیس باشگاه نادرست بوده است.

ستاره ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی اعتراف کرد که حرکت چند ماه پیش او و هم‌تیمی‌هایش برای شورش علیه رئیس باشگاه نادرست بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه یکی از مهره‌هایی بود که در ابتدای فصل جاری پررنگ‌ترین نقش را در شورش بازیکنان علیه مالک تیم اورلیو دلورنتیس ایفا کرد. در آن زمان که کارلو آنچلوتی هدایت تیم را برعهده داشت، تیم در چندین بازی متوالی خوب نتیجه نگرفت و به همین دلیل دلورنتیس به او دستور داد که تیم را به یک اردوی تمرینی – تنبیهی یک هفته‌ای ببرد. ابراز نارضایتی آنچلوتی از این درخواست رئیس باشگاه همان بهانه‌ای بود بازیکنان برای تمرد از دستور دلورنتیس نیاز داشتند و نتیجه این شد که آنها از رفتن به این اردو خودداری کردند و خشم مالک تیم را برانگیختند. خیلی طول نکشید که آنچلوتی اخراج شد و شاگرد سابقش در میلان، جنارو گتوسو جای او را گرفت. این جابه‌جایی، ناپولی را به روزهای خوبش برگرداند تا جایی که آبی‌پوشان شهر ناپولی توانستند یوونتوس را در فینال جام حذفی شکست دهند و قهرمان شوند.

اکنون بعد از چند ماه از وقوع آن اتفاقات، اینسینیه به این نتیجه رسیده است که شورش او و هم‌تیمی‌هایش علیه دلورنتیس اشتباه بوده است و آنچلوتی هم باید مقابل آنها می‌ایستاد نه اینکه حمایت‌شان کند.

اینسینیه به نشریه کوریره دلاسرا گفت: انتظارات از تیم ما همیشه زیاد است و اینجا حتی بابت کوچک‌ترین اشتباهات هم باید تاوان بدهید. من هرگز غیرمسئولانه رفتار نکرده‌ام، اما فهمیدم که لازم است در رفتارهایم در خارج از زمین بازی هم پیشرفت کنم و الان هم وضعیتم بهتر است. در بازی اخیر‌مان مقابل آتالانتا عملکرد خوبی نداشیم و شاید تاوان خستگی بیش از اندازه‌مان را دادیم، اما ۱۵ امتیاز اختلاف میان ناپولی و آتالانتا هم بیش از اندازه زیاد است. افسوس خیلی چیزها را می‌خوریم. جای تأسف دارد که جایگاه‌مان این است (ششم جدول) به خصوص به خاطر کارهایی که الان داریم انجام می‌دهیم. تیم ما با گتوسو بازگشت قدرتمندانه‌ای داشته است، اما هنوز هم کمی از تلخی اتفاقات ابتدای فصل باقی است.

کاپیتان ناپولی افزود: الان صحبت درباره اینکه در گذشته چه کارهایی می‌توانستیم انجام دهیم و چه کارهایی را نباید انجام می‌دادیم، بی‌فایده است. شورش علیه رئیس باشگاه هم یک اشتباه بود و تاوانش را دادیم، اما خوشبختانه ما به شرایط عادی برگشتیم. قصد ندارم آنچلوتی را قضاوت کنم. او مربی است که هر جایی که رفته، همه جام‌ها را برده است. آنچلوتی به کار کردن با قهرمانان بزرگ عادت دارد. اما من همیشه به او می‌گفتم که بازیکنان تیم ما باید تحت فشار باشند و حتی اگر لازم شد شلاق بخورند. ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم و باید استقلال و آزادی داشته باشیم، اما در آن مقطع از فصل شاید لازم بود که همیشه سایه سرمربی را پشت سرمان حس کنیم و مراقب رفتار و عملکردمان باشیم.

ستاره ایتالیایی ناپولی درباره اینکه چرا گتوسو برای هدایت این تیم گزینه بهتری بود هم گفت: گتوسو مربی متوقعی است و برای برآورده شدن انتظاراتش هر ثانیه به ما انگیزه می‌دهد. از وقتی که او آمده من خودم را در قلب پروژه تاکتیکی ناپولی می‌بینم. او به من مسئولیت و اعتمادبه‌نفس داده و روابط میان ما مناسب است. امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادش را بدهم. او از عملکرد ما در بازی مقابل آتالانتا (باخت ۲ بر صفر ناپولی) خشمگین شد و هشدار داد که در بازی‌های باقیمانده باید دو برابر آن تلاش کنیم. ما نسبت به خوب نتیجه گرفتن در لیگ و همچنین آماده کردن خودمان برای بازی در بارسلونا (دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) تعهد داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.