پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خط حمله آبی پوشان در دیدار برابر سایپا عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد تساوی آبی پوشان برابر سایپا گفت: بازی بسیار ضعیفی را از استقلال شاهد بودیم. آنها نتوانستند از تک گلی که در نیمه اول زدند دفاع کرده و سه امتیاز را از آنِ خود کنند. متأسفانه این روزها این حس به وجود آمده که استقلال بیمار است و بیماری این تیم رفته رفته بیشتر می شود. تیمی که در همین فصل در هر بازی مهاجمانش بهترین عملکرد را داشتند، حالا حتی در زدن گل هم عملکرد ضعیفی دارد و نمی تواند ۴۵ دقیقه حمله کرده و دروازه حریف را باز کند.

گروسی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی ها اعتقاد دارند که اگر تا هفته های پیش استقلال به پیروزی دست پیدا می کرد، به خاطر همان سیستم استراماچونی بود و هر چه تیم با آن سیستم فاصله بگیرد، قدرت تیمی استقلال هم ضعیف و ضعیف تر می شود، بنابراین نیاز است آبی پوشان تدبیری بیندیشند تا بتوانند حداقل سایر دیدارهای باقیمانده را با نتایج خوب به پایان رسانده و هفته به هفته به رده پایین تر سقوط نکنند.

وی در مورد خط حمله استقلال گفت: متأسفانه مهدی قائدی و علی دشتی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. قائدی با آن بازیکنی که از قبل می شناختیم تفاوت بسیاری کرده و چه در بازی برابر سایپا و چه مقابل فولاد یک حرکت مثبت از خود انجام نداده و این موضوع نشان می دهد که از آمادگی جسمانی کاملا به دور است، بنابراین مجیدی که خود یک مهاجم شش دانگ و با تجربه بوده، باید نظارت بیشتری بر تمرینات مهاجمان استقلال داشته باشد.

گروسی در مورد خط دفاع استقلال هم گفت: متأسفانه هفته هاست که خط دفاع تیم به راحتی گل می خورد. این خط دفاع نمی تواند امیدوارکننده باشد و عجیب است که کادر فنی هنوز نتوانسته چاره ای برای آن بیندیشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: با روندی که برای آبی پوشان به وجود آمده باید با قهرمانی در لیگ برتر وداع کنند، البته نتایج آنها باعث شده تا حتی برای گرفتن کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم به مشکل برخورند و تنها امیدشان قهرمانی در جام حذفی است که آن هم سختی های خاص خودش را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال باید به فکر هوادارانشان هم باشند، کسانی که درست است سالها به ورزشگاه نمی آیند اما قلبشان برای این تیم می تپد و نگران بازی های استقلال در هفته های آتی هستند. چندین سال است که آنها قهرمانی تیمشان را ندیده اند، بنابراین مدیران و کادر فنی استقلال باید این هواداران خونگرم و دلسوز تیمشان را فراموش نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.