مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تمیمش همیشه به دنبال انجام یک بازی هجومی است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: هفته قبل با پیکان بازی کردیم در فضای مجازی می‌بینیم می گویند با تیم‌های پایین جدول بازی می‌کنیم و بازی های ما آسان است اما دیدند پیکان خوب بازی کرد همه تیم‌ها با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند شاهین برای ما قابل احترام است و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و بتوانیم در مرحله اول نتیجه بگیریم و در پایان فوتبال قابل احترامی ارائه بدهیم.

وی افزود: تاکتیک تیم ما این است که همیشه هجومی بازی کنیم و هر بازیکن در این پازل تاکتیکی قرار بگیرد باید گل زنی کند ،فرقی نمی کند بازیکن ایرانی در بازی باشد یا خارجی و کار ما براساس کار گروهی است.خیلی مهم است شما یک تیم باشید تیم ما هم این خصوصیت را دارد. در بازی قبل سید جلال حسینی دقیقه ۹۰ به زمین می‌رود او باید الگوی سایرین باشد می‌بنیم با این سن با انگیزه وارد زمین می‌شود. تمرینات و بازی‌های پرسپولیس براساس کار گروهی است و ما وحدت تاکتیکی خوبی داریم ما مربیان همیشه با چالش مصدومیت رو به رو هستیم اما سعی کرده‌ایم کمترین مصدومیت در تمیمان داشته باشیم. ما در بازی با پیکان هم از نظر فیزیکی و از هم از نظر نتیجه عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم خود من و همینطور کادر فنی تیم پرسپولیس ایده آل گرا هستیم باید تلاش کنیم بهتر از این باشیم البته قبول داریم بعد از ۴ ماه شاید اشکالاتی داشته باشیم.

وی درباره وضعیت بیرانوند هم گفت: بیرانوند بازیکن بزرگی است او با همه وجودش برای ما کار کرده است درباره این که به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شده اطلاعی ندارم و فقط این موضوع را شنیده ام این موضوع که چرا به کمیته انضباطی احضار شده را نمی دانیم اما قطعا بازیکن خیلی خوبی برای ما بوده است او تا ۱۱ تیر با ما قرارداد داشت و از آن تاریخ بازیکن باشگاه بلژیکی محسوب می‌شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس هم گفت: وحید امیری بازیکن انفجاری است و این گونه آسیب دیدگی‌ها در این سبک از بازی ها طبیعی است متاسفانه محمد انصاری که هم مصدوم شده است و ما سعی می‌کنیم به محمد نادری هم استراحت بدهیم تا با بهبود وضعیتش تمرین کنند. بازیکنان تمام تمرکزشان روی بازی ها وتمرینات ما است. بازیکنان مطالباتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود ما در کادر فنی سعی کرده ایم وارد این موضوعات نشویم و دوست نداریم درباره مسائل مالی صحبت کنیم اما این مطالبات حق بازیکنان و اعضای کادر فنی است. نباید نگران این موضوع باشیم چون قطعا حل خواهد شد.

مطهری همچنین گفت: اولویت ما سلامت جامعه است. ما واقعا دوست داریم در زمین فوتبال حقمان را بگیریم و در زمین فوتبال حقانیت ما ثابت بشود. ما دوست داریم این گونه قهرمان بشویم ما تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا هستیم و از تصمیمات آنها اطاعت می‌کنیم. درباره کریم باقری هم باید بگویم او اسطوره پرسپولیس است و دوست صمیمی من هم محسوب می‌شود روزی که آقای گل محمدی قبول مسئولیت کردند اولین مسئله این بود که کریم باقری در پرسپولیس بماند من از هواداران می‌خواهم در این مسائل باهوش باشند و وارد مسائل فضای مجازی نشوند. حضور او در پرسپولیس نعمت است اما این را بدانیم حضور در تیم ملی خدمت به فوتبال ایران است.

وی درباره علی علیپور و این که آیا شانس آقای گلی دارد و پنالتی زن پرسپولیس اوست، یا خیر گفت: علیپور بازیکن توانمندی است اگر احساس کنیم او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اجازه می‌دهیم پنالتی‌ها را هم بزند اما این گونه تصمیمات را در جریان بازی می‌گیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )