سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید که تیمش به ۸۰ درصد آمادگی رسیده و در ادامه لیگ می‌توانند امیدوار به بقا در این مسابقات باشند.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب و صدرنشین پرسپولیس داریم. فکر می‌کنم که در این بازی باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد میدان شویم. بازیکنان ما تمرینات خوبی کردند و بعد از امتیاز مهم خانگی که گرفتیم، بدون محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می‌رویم. امیدوار هستیم که بازی آبرومندانه و درخور شان شاهین به نمایش بگذاریم و با امتیاز برگردیم. در این راه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم و آن‌ها باید دعا کنند که با امتیاز از تهران برگردیم و امیدوار باشیم در ادامه راه به ماندن در لیگ برتر فکر کنیم.

او درباره افت تیم‌ها پس از بازگشت به مسابقات بیان کرد: سه ماه تعطیلی لیگ باعث شد که تیم‌ها به دو، سه هفته زمان نیاز داشته باشند که به آمادگی و فرم ایده‌آل بازی رسمی برسند. قطعا تیم ما هم از این مسئله مستثنا نیست و امیدوارم به مرور زمان بتوانیم ایده‌هایمان را پیاده کنیم. تیم ما حدود ۸۰ درصد آمادگی را دارد و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم امتیازات را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی شاهین بوشهر در پایان در پاسخ به این سوال که هنوز با میشو، سرمربی پیشین این تیم در ارتباط است و از او مشاوره می‌گیرد گفت: دیگر هیچگونه ارتباط مشاوره‌ای با آقای میشو ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.