سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد تیمش بازی آبرومندانه و خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد تیمش بازی آبرومندانه و خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی با تیم بسیار خوب و بزرگ پرسپولیس داریم. این تیم در صدر جدول است و فکر می‌کنم باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد بازی شویم. بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و پس از تک امتیازی که هفته گذشته به دست آوردیم، بدون مصدوم و محروم به استقبال بازی با پرسپولیس می‌رویم.

وی افزود: امیدوارم بازی آبرومندانه و در شأن شاهین انجام دهیم و تا جایی که می‌توانیم دست پُر به شهرمان بازگردیم. در این راه هم به دعای هواداران‌مان نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم و با امتیازی که از این بازی می‌گیریم به ماندن در لیگ امیدوار باشیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه تیم‌ها در هفته گذشته از شرایط آرمانی به دور بودند و آیا تیم او هم همین شرایط را دارد، گفت: با توجه به تعطیلی سه ماهه لیگ، قطعاً نیاز است که دو، سه هفته از بازی‌ها بگذرد تا تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسند. تیم ما هم از این ماجرا مستثنی نیست و امیدواریم به مرور ایده‌هایی که داریم بتوانیم در تیم پیاده کنیم. تیم ما هم ۷۰، ۸۰ درصد آمادگی دارد و ان‌شاءالله با بازی‌هایی که پیش رو داریم کم کم امتیازات را جمع کنیم و بتوانیم در لیگ بمانیم.

کریمیان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با میشو کریستیچوویچ ارتباط دارد یا خیر، بیان کرد: خیر، هیچ‌گونه ارتباط و مشاوره‌ای با میشو ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.