مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: چون سابقه و مدرک مربیگری ندارم نمی‌توانم درباره مجیدی صحبت کنم و فقط به عنوان یک هوادار و بازیکن سابق تیم حرف می‌زنم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: چون سابقه و مدرک مربیگری ندارم نمی‌توانم درباره مجیدی صحبت کنم و فقط به عنوان یک هوادار و بازیکن سابق تیم حرف می‌زنم. امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملکرد استقلال در دو بازی اخیر و فشارهایی که روی فرهاد مجیدی بابت اتفاقات بازی با فولاد ایجاد شده است، اظهار داشت: در حال حاضر مدیرعامل استقلال باید وارد گود شود و حاشیه‌ها را جمع کند. من نمی‌دانم صحبت‌های مجیدی درست است یا نادرست، به هر حال او یکسری اطلاعات دارد که خودش می‌تواند در این خصوص صحبت کند، ولی مسئله مهم این است که مدیرعامل باشگاه در این شرایط باید حاشیه‌ها را جمع کند.

وی ادامه داد: برخی بیرون از تیم به استقلال فشار می‌آورند و مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که تیم را به حاشیه می‌برد. از طرفی سعادتمند هم هر چند روز یک‌بار به دادگاه می‌رود و متاسفانه آرامش از استقلال دور شده است. در این وضعیت مدیرعامل باید به تیم آرامش بدهد.

صادقی در پاسخ به این موضوع که برخی می‌گویند آرامش دادن به تیم جزو وظایف سرمربی هم است، تصریح کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، چون مربی نیستم و مدرک مربیگری ندارم. اگر سابقه مربیگری داشتم، در مورد مجیدی حرف می‌زدم. الان فقط به عنوان یک هوادار و بازیکن سابق استقلال صحبت می‌کنم و جایگاه من طوری نیست که در مورد سرمربی صحبت کنم.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال باید فصل آینده هم با فرهاد مجیدی ادامه دهد یا اینکه مربی جدیدی استخدام کند؟» خاطرنشان کرد: در این خصوص نظرم را در پایان فصل خواهم داد و از حالا نمی‌توانم صحبتی در این مورد انجام دهم.

صادقی با بیان اینکه استقلال می‌تواند همچنان امیدوار به گرفتن نتایج خوب در بازی‌های باقی‌مانده باشد، گفت: استقلال در حال حاضر شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در جام حذفی هم می‌تواند قهرمان شود. استقلال در لیگ برتر بازی رودررو هم با رقیبانش دارد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد.

وی گفت: نمی‌دانم چرا مدیرعامل باشگاه در شرایط سخت از پیشکسوتان باشگاه استفاده نمی‌کند تا مشکلات و بحران کمتر شود. استقلال اگر زمان را از دست بدهد، قطعا با مشکل مواجه خواهد شد، این تیم در ۶،۷ سال اخیر بابت قهرمان نشدن در لیگ برتر ضرر کرده و هواداران این تیم هم زیاد نشده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )