هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که این تیم لایق رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که این تیم لایق رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. عباس بوعذار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج خوب فولاد و ۵ برد اخیر این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: در تعطیلی لیگ خیلی خوب تمرین کردیم و قبل از این تعطیلی‌ها هم شرایط خوبی داشتیم. خوشحالم که دو بازی ابتدایی را با برد پشت‌سر گذاشتیم و شرایط بهتر شد، اما هنوز کار تمام نشده است. اصلی‌ترین هدف فولاد کسب سهمیه است، باشگاه ما امکانات بسیار خوبی دارد و لایق گرفتن سهمیه آسیا هستیم. این درست است که رقابت تیم‌ها فشرده و سخت است، ولی حیف است که با این شرایط خوب سهمیه نگیریم.

وی در خصوص عملکرد جواد نکونام در فولاد و کار کردن با این مربی اظهار داشت: نکونام از هر لحاظ یک مربی فوق‌العاده است و نتایج فولاد همه چیز را نشان می‌دهد. چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم و امیدوارم در پایان این فصل اتفاقات خوبی برای فولاد رقم بخورد.

بوعذار در پاسخ به این سوال که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» گفت: به صورت کامل راضی نیستم. دو سال سرباز بودم و برای این فصل دیر به فولاد اضافه شدم. حتی قسمت مهمی از تمرینات را از دست دادم و یک مصدومیت یک ماهه هم داشتم. در ادامه اما شرایط بهتر شد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.