سازمان لیگ فوتبال آلمان، تاریخ آغاز فصل آتی رقابت‌های بوندس‌لیگا را اعلام کرد.

سازمان لیگ فوتبال آلمان، تاریخ آغاز فصل آتی رقابت‌های بوندس‌لیگا را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین شیفرت، رئیس سازمان لیگ فوتبال آلمان در گفت‌و‌گو با سایت دی‌والت اعلام کرد که فصل بعدی رقابت‌های بوندس‌لیگا در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) یا هفته بعد از آن آغاز خواهد شد اما آن دسته از تیم‌هایی که درگیر مسابقات اروپایی هستند می‌توانند فصل را کمی دیرتر آغاز کنند.

شیفرت با تأکید بر اینکه فصل جدید بوندس‌لیگا قطعاً در یکی از این دو تاریخ آغاز خواهد شد، گفت هنوز مذاکرات درباره اینکه در کدام یکی از این دو تاریخ استارت شروع فصل زده خواهد شد، ادامه دارد و این هم به دلیل حضور ۵ باشگاه آلمانی در رقابت‌های اروپایی فصل جاری است.

به دلیل شیوع کرونا، ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به ماه آگوست موکول شده است، یعنی یک ماه قبل از شروع فصل جدید بوندس‌لیگا و این مسابقات قرار است به صورت متمرکز به ترتیب در کشورهای پرتغال و آلمان برگزار شوند. لیگ قهرمانان تا روز ۲۳ آگوست و لیگ اروپا دو روز زودتر به پایان خواهد رسید و به همین دلیل در صورتی که نمایندگان آلمان به مراحل پایان این رقابت‌ها راه پیدا کنند، فرصت چندانی برای استراحت و برگزاری اردوهای پیش فصل نخواهند داشت. از این رو سازمان لیگ فوتبال آلمان قصد دارد برای این تیم‌ها شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

شیفرت در این خصوص گفت: در این مقطع نیاز است که انعطاف بیشتری به خرج بدهیم. به وجود آمدن شرایط استثنایی، می‌تواند منجر به تصمیمات استثنایی و غیرعادی هم بشود.

فصل ۲۰-۲۰۱۹ بوندس‌لیگا هفته گذشته با ثبت هشتمین قهرمانی متوالی بایرن مونیخ به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.